Köszönöm NomiSska19
T/N szemszög:
Végre itt volt a nyár így úgy döntöttem, hogy lemegyek a tengerpartra. Egy idő után nagyon megéheztem így elmentem a büféhez, ahol neki mentem valakinek.
-Bocsánat-de mikor láttam, hogy egy helyes vizimentősnek mentem neki majdnem félre nyeltem a nyálamat.
-Semmi baj megesik az ilyen és Jimin vagyok-nyújt nekem kezet Jimin.
-T/N vagyok és te vizimentős vagy?-kérdem a ruhája miatt.
-Igen úgyhogy mennem kell majd még beszélünk-és ezzel elrohant ott hagyva engem.
Később vissza mentem a partra, hogy ússzak egyet majd mikor mélyebb résznél úsztam hirtelen elzsibat a lábam és nem bírtam semmit csinálni így segítségért kiabáltam.
-SEGÍTSÉG!! - közben próbálok jelezni is és nem lemerülni a víz alá. Jimin, amint észre vette ezt azonnal berohant, hogy segítsen rajtam. Annyit láttám utoljára, hogy Jimin itt van nem messze majd elájultam. Jimin miután ide ért azonnal kiúszott velem és elkezdet újra éleszteni először csak a mellkasomnál majd miután látta, hogy nem jó szájon át kezdet újra éleszteni. Egy kis idő után kezdtem vízet felköhögni majd hirtelen ültem fel így lefejeltem Jimint.
-Jól vagy? - kérdi Jimin aggódva. Csak bólintottam erre mert fájt a torkom a sok sós víztől. Jimin elkezdet vizsgálni majd felajánlotta, hogy elvisz a mentősők kis faházába, amit én el is fogadtam így karjaiba kapot és elvitt oda majd az ágyra rakot óvatosan.
-Köszönöm Jimin
-Ugyan ez a dolgom és örülök neki, hogy egy ilyen szép lánynak segíthetem - erre a mondatára teljesen elpirultam, ami látszott is mivel Jimin csak nevetett rajtam majd elkezdtünk ismerkedni és este felé Jimin meghívot holnapra egy randira.Sziasztok!
Nem tudom mennyire lett jó de igyekszem jobbra írni a többit majd a későbbiekben. 💜💜💜
YOU ARE READING
Bts sztorik (Kérésre)
RandomMinden féle rövid egy vagy kétrészes sztorik. Hetero és yaoit is írok és +18-at is.