Köszönöm SeolheeByun
T/N szemszög:
Mindennap próbálok a gyakorló teremben egy lépést, ami nem megy és ha ez nem sikerül akkor nem lehetek tovább gyakornok. Ma is próbáltam mikor Taehyung hangját hallottam így elmentem megkeresni, hogy segítsen. Pont kopogtam volna az ajtón mikor az hirtelen kinyílt így a földre estem majd Taehyung segítet fel onnan.
-Szia T/N bocsánat az előbbi ért-mondja Tae egy kedves mosollyal.
-Szia Tae semmi baj de pont téged kerestelek.
-Oh igen és miért?
-Hát van egy lépés, ami nem megy a koreoban és arra gondoltam, hogy te segítenél nekem esetleg ha szeretnél-mondtam egy kicsit zavartan mivel Tae nagyon helyes és még tetszik is nekem.
-Persze, hogy segítek neked hisz te vagy a kedvencem na de akkor mennjünk - kezd maga után húzni és mire feleszméltem arra már a teremben voltunk.
-Na mutasd, hogy megy - ül le mire elkezdtem csinálni, amit kért.
Egy három perc múlva már vártam a válaszát, hogy mit mond rá.
-Ez nagyon jó és nincs ebben semmi rossz de még hiba sincs - ölel magához jó szorosan, amit viszonoztam neki és jól beszívva az illatát.
-Köszönöm Tae ez azért nagy dolog hallani valaki mástól-pirultam el mire Tae csak kinevetet míg én mellkasára csaptam egy kicsit.
-Nem ér ez - bújtam Taehyunghoz.
-De olyan aranyos vagy és jól áll neked a piros.
-Nem igaz.
-T/N mond van valakid? - kérdi kicsit zavartan.
-Nincs miért?
-Nagyon tetszel nekem és... - nem tudta befejezni mert megcsókoltam.
-Nekem is te - pirultam el mire mosolygva magához rántot.
-Akkor lennél a barátnőm?
-Igen - ugrottam fel rá mire fenekemnél tartót meg.
Innentől fogva a táncról nem is esett szó amíg nem mentem a vizsgáztatókhoz.
YOU ARE READING
Bts sztorik (Kérésre)
RandomMinden féle rövid egy vagy kétrészes sztorik. Hetero és yaoit is írok és +18-at is.