D.1

36 2 9
                                    

ေလယာဥ္ေပၚမွာထိုင္ရင္းသူစဥ္းစားမိတယ္..

သူကိုးရီးယားကေနထြက္လာခဲ့တာေလးႏွစ္ေတာင္႐ွိၿပီးပဲ..

အခုေတာ့သူအရမ္းခ်စ္တဲ့သူ႔ရဲ႕ေမြးရပ္ေျမကိုျပန္ရေတာ့မယ္..

သူ႔ကိုEuropeanမွာေက်ာငိးေနခိုင္းတယ္..ဘာလို႔လညိဆိုေတာ့မသိဘူး..ဆိုလ္မွာဘဲေကာ်င္းတပ္ေနရင္းဟုိကိုပို႔ခံရေတာ့လူကအူလည္လည္နဲ႔..ေတာ္ေသး..ဟိုမွာကေဒၚေလး႐ွိေနလို႔..

သူစဥ္းစားေနတာ​ေလယာဥ္ဆိုက္ေတာ့မည္ဟုေၾကညာမွျပန္သတိဝင္ေတာ့သည္..

ေလယာဥ္ေပၚကဆင္းၿပီးေျမျပင္ကိုေျခခယလည္ခ်..

"I come back seoul...''

"သမီး ...''

"appa..''

သူappaကိုေျပးဖက္လိုက္သည္...

"appa..bogoshipor..''

"agioo..appaရဲ႕ကေလးကေတာ္ေတာ္အရြယ္ေရာက္လာတာပဲ..အဆင္သင့္ျဖစ္ၿပီးလား..''

"Omm...hyunnieကappaရဲ႕ကုမၼဏီမွာအေရးပါတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာေတာ့မွာပါ..ေစာင့္သာၾကည့္..အေကာင္းဆံုးလုပ္ျပမယ္.ommaေကာ..''

"မင္းေလးရဲ႕Ommaကမင္းေလးအတြက္မင္းေလးႀကိဳက္တဲ့ဟင္းေတြျပင္ဆင္ေနပါတယ္ဗ်..လာသြာယရေအာင္..''

"Nae..karja..''

My name is Kim hyun...ငါappaရဲ႕ကုမၼဏီကိုဦးစီးႏိုင္ဖို႔ႏိုင္ငံျခားမွာဖက္႐ွင္ပိုင္းကိုဆုတံဆိပ္ရေအာင္ယူႏိုင္ခဲ့တယ္..ငါ့မွာခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့appaနဲ႔omma႐ွိတယ္....ဒါမဲ့ဆိုလ္မွာေနရတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာငါ့ရဲ႕စိတ္ထဲမွာလစ္ဟာေနသလိုခံစားရတယ္..ဘာလည္းေတာ့မသိေပမယ့္ ငါ့အတြက္အေကာင္းမြန္ဆံုးအရာေတြသာေရာက္လာပါေစ...

,.....,.......,................,...........,..........

ေခါင္းေတြမူးၿပီးမထႏိုင္ျဖစ္ေနသၫ္..

"အာ့..ဘာလို႔ေခါက္းကအဲ့ေလာက္ကိုက္ေနရတာလည္း...''

သူေခါင္းေတြအရမ္းကို္ကေနသည္..ညကဘာျဖစ္လည္းစဥ္းစားလို႔မရ..

"ဟာ..ဘာလဲကြာ..႐ႈပ္လိုက္တာ..ဘာမွစဥ္းစားလိ့မရဘူး..''

သူ႔ရဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့သူေနေနက်သူ႔ရဲ႕တိုက္ခန္းလည္းမဟုတ္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

drown~~♥♥Where stories live. Discover now