Šel jsem ze školy, a uvidím něco zeleného jak se hibs, potom to zmizelo, tak jsem se na to šel podívat a přitom zaslisim "oi! Co to kurva?! Hej nech mě na pokoji!!!" ten hlas bych poznal na míle daleko je to můj kamarád z dětstvi Kitsumaki běžel jsem se na to podívat hodně lidí tam bylo ale nikdo nic neudělal, ta zelená hmota co jsem vydel předtím se snažil absorbovat Kitsumakiho tělo, byla tam i policie a proste nikdo nic neudělal můj sen byl vždy se stát hrdinou nekim kdo by chránil lidi na kterých mi záleží a vtom okamžiku jsem byl odhodlaný ten sen aspoň přiblížit vy azil jsem za tou slizovatoi zelenou hmotou všichni se mě snažily zastavit ale já jsem se nezastavil doběhl jsem, už jsem byl skoro u toho co Kitsumakiho Absorbovalo vzpomněl jsem si na zápisky co jsem psal z animaku o superhdinech a jejich technice potom jsem si vsopmel! Strana 10! Hodil jsem po té věci svůj batoh abych získal trochu času doběhl jsem k té věci a začal Kitsumakiho z tama vitahovat povedlo se? No skoro ta zelená hmota ho znovu chitila potom jsem toho už měl dost moje zelené oči mě zablikaly objevily jse okolo mě zelené blesky všechny škrábance které jsem dostal z šikany v mojí škole začaly zářit červeně a velké X na mém obličeji ještě víc ale mě to nezmatlo napřáhl jsem ruku a mrstil jsem moji pěst do té zelené hmoty ta se bez Kitsumakiho vymrstila do oblohy já jsem za ní vyskočil a odkopl jsem ji dál a ještě ve vzduchu se rozmrstila na kousky. Já jsem dopadl na zem, vyčerpaný, z roztrhanym rukávem a pořád zmatený co se právě stalo.
Co to bylo?!?