💓💓Sweet Heartbeat💓💓

478 29 10
                                    

Part-1
KaiYeol
Author-Park ChaeYeol

Chan's omma:အဲ့တာဆို ​ေနာက္​တစ္​ပတ္​​ေနရင္​ လက္​ထပ္​ပြဲလုပ္​မယ္​​ေလ...

Kai's omma:​ေကာင္​းတာ​ေပါ့ chan​ေလးကိုလည္​း ​ေက်ာင္​း ၁၀ရက္​​ေလာက္​ခြင္​့တိုင္​ထားရမယ္​........

Kai:omma ​ေက်ာင္​း၁၀ရက္​​ေတာင္​ဆို​ေတာ့ က​ေလး စာ​ေတြ​ေနာက္​က်လိမ္​့မယ္​

Yeol:ရပါတယ္​ hyung......

Chan's omma:Park ChanYeolတို႔ ​ေက်ာင္​းမသြားခ်င္​တာနဲ႔ အကိုက္​​ေပါ့😒

Chan:မားကလည္​း........

(သား​ေရးသမီး​ေရး..အယ္​ မွားလို႔ သား​ေရးသား​ေရး အယ္​ အဲ့တာလည္​းမ​ေကာင္​းပါဘူး.......​ေရႊလမ္​း​ေငြလမ္​း​ေဖာက္​ၾကတယ္​ဘဲ ​ေျပာလိုက္​ပါ့မယ္​​ေနာ္​.........​ေက်ာ္​ခြၿပီ...........)

...........................PCY...........................

မား.......

​ေအာ္​ JongIn​ေလး​ေတာင္​ ​လာၿပီဘဲ......သား​ေရ Chanက​ေတာ့အိပ္​တုန္​း......မနက္​စာ​ေရာစားခဲ့လား မား ျပင္​လိုက္​မယ္​​ေလ......

ရတယ္​ မား.......ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ အျပင္​မွာဘဲ စားလိုက္​မယ္​.......​

​ေအာ္​ ​ေအး​ေအး........Chanကို သြားႏိႈးလိုက္​ဦးမယ္​.........

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘဲ သြားႏႈိးလိုက္​မယ္​ မား......

​ေအာ္​ ​ေအး​ေအး အ​ေပၚထပ္​က အစြန္​ဆံုးအခန္​း သား......

Nae မား........

...........................PCY..........................

At Chan's bedroom!

Kai'pov:

(အိပ္​​ေနတာ က​ေလး​ေလး က်​ေနတာဘဲ......​ေစာင္​ကိုလည္​း ကန္​ခ်ထားတယ္​နဲ႔တူတယ္​.........အိပ္​ပုတ္​​ေလးနဲ႔ငါနဲ႔က​ေတာ့ ဟူး😪😪😪)

ChaeYeol Lay:အဲ့အိပ္​ပုတ္​ကိုဘဲ ခ်စ္​မိမွာမလား.........

Kai:ပါျပန္​ၿပီ Fa​ေလး.......

ChaeYeol Lay:ဟင္​့😥😥😥

ChanYeol ChanYeol ထ​ေတာ့.....

မားကလည္​း 5 minဘဲ​ေနာ္​........

(5 min ဆိုၿပီး လက္​ငါး​ေခ်ာင္​း​​ေထာင္​ျပကာ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးဆူၿပီး ျပန္​အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတဲ့ Yoda​ေလး😍😍😍)

💓💓Sweet Heartbeat💓💓Where stories live. Discover now