Selaaaaaaaam
Severek yazdığım tatlı bir kurgum vardı taslağımda, artık dayanamadım yayınladım🤭Oy vermeyi ve mutlaka yorum yapmayı unutmayın <3
Ayrıca Jenmin seven arkadaşlarınızı buraya etiketleyebilirseniz çok güzel olur^^
İyi okumalar ✨
Lalisa ile karşılıklı içkilerimizi yudumlarken gürültülü bardaki insanların giyimlerini ve hareketlerini tartışıyorduk.
"Tanrım, Jennie şuna bak! Kırmızı elbiseyle pembe topuklu mu?!"
Sesini bana duyurabilmek için kulağıma eğilmiş cümlesi bittikten sonra ise kusuyormuş gibi yapmıştı. Dostumun hareketlerine gülüp bakışlarımı tekrar insanlara çevirdiğimde bir kız çekti dikkatimi.
Aslında herkes gibi sevgilisiyle oturmuş cilveleşiyor gibi görünüyordu. Nedense gözlerimi alamamış biraz izlemeye karar vermiştim, belki de gözüm dalmıştı bilmiyordum.
Bizden fazla uzaktaydı, beni fark etmesi pek mümkün değildi. Anladığım kadarıyla telefonu çaldığında karşısındaki çocuktan izin alıp siyah mini elbisesini aşağı doğru çekiştirerek yüzüne bir gülümseme takındı ve bu tarafa doğru gelmeye başlamıştı.
Direkt Lisa'ya dönüp gözlerimi önümdeki viskiye diktiğimde kızın pek fazla uzağımda olmadığını, hatta neredeyse yan tarafımda olduğunu fark ettiğimde biraz olsun tedirgin olmuştum.
Kız telefonu açtığında mimiklerinden sevgilisiyle konuştuğu anlaşılıyordu. Tanrı aşkına, ne çeviriyordu bu kız? Her ne halt yiyorsa dikkatimi çekmiş, eğlenmeye başlamıştım.
"Ah sevgilim şimdi mi geliyorsun?"
Zar zor sesini işitebildiğimde tedirgin duruyor, fakat bunu saklamaya çalışıyor gibi görünüyordu.
Lisa'nın telefonunda gezindiğini gördüğümde aklıma gelen fikirle ben de telefonumu çantamdan çıkarttım.
Arkamdaki kızın çoktan diğer sevgilisine gittiğini gördüğümde sırıtıp telefonumdan kameraya girdim ve kayıdı başlattım.
Muhtemelen çocukla biraz takılıp daha sonra da onu postalayacaktı. Belli etmeden kamerayı onlara doğrulturken ikisi bundan habersiz dip dibe konuşuyor çocuk ellerini onun belinde dolaştırıyordu.
Bu görüntüye daha fazla dayanamadığımı fark ettiğimde bu kadarının yeterli olacağını düşünüp kamerayı kapattım.
Zaten az sonra da kız, hiçbir şeyden habersiz aldatıldığını bilmeyen çocuğu bardan yollamıştı, tam da düşündüğüm gibi. Bu işleri biliyordum.
Yapacağım şeyin iyi veya kötü olacağını düşünmüyordum bile. Sadece eğlenmek istiyordum. Eh, en azından çocuk kurtulurdu bu sürtükten.
Kendi kendime sırıtırken Lisa kolumu dürttü.
"Niye sırıtıyorsun?"
Masum arkadaşıma dönüp gülümsedim.
"Az sonra görürsün Lis."
Olacakları düşünürken yaklaşık bir on dakika geçmişti. Arada kıza bakarken sonunda yakışıklı, iyi giyimli bir çocuğun yanına gelmesiyle planımı devreye sokmak için hazırda bekliyordum.
O cidden yakışıklıydı. Tüm kızlarla takılan playboylardan mı sevdiği kıza sadık kalan bir erkek arkadaş mıydı bilmiyordum. Ama kıza olan bakışlarından onu gerçekten seviyor olduğunu düşünmüştüm. Yazık olacaktı.
Gözlerimi tekrar önüme çevirdiğimde Lisa yoktu. Biraz endişeli biçimde etrafa göz gezdirirken Nayeon ile olduğunu görmemle için rahatlamıştım. Nayeon liseden beri görüştüğümüz ortak bir arkadaşımızdı. Ama burada onun da olması bir tesadüftü. Lisa ile gülüşürken beni görmesiyle gülümseyip el salladı. Aynı şekilde ben de el salladıktan sonra bir şeyler kaçırmadığımdan emin olmak için günün şanslı(!) kızını aradı gözlerim.
Tam onlara döndüğüm sırada kızın yerinden kalkmış lavaboya doğru ilerlediğini gördüğümde sırıttım. Şortumu düzeltip gülümsememi eksik etmeden ona doğru yürümeye başladım.
Çocuğun bakışları başka kızları bulmazken kızın onu böyle adice kullanması, yakışıklıyı tanımasam da beni kızdırmıştı.
Ona bakarak ilerlediğimi görmesiyle sonunda bakışları bana çevrilmişti. Yanındaki tabureye oturup kulağına yaklaştım.
"Boynuzlandığını bilmeni isterim."
Kokusu sonsuza dek orada kalmamı sağlayacak derecedendi..
Gülümseyip geri çekildiğimde kaşlarının çatılmış olduğunu gördüm. Daha sonra sonra alayla dikti gözlerini gözlerime.
"Güzel taktikmiş."
Sorar gözlerle ona baktım.
"Ne?"
Bu sefer o bana doğru eğildi.
"Diyorum ki istediğin erkeği elde edebilmek için güzel bir taktikmiş."
Devam edecek...
Bölümleri en saçma yerlerde bitirmeyi seviyorum çünkü gıcığım
Şu an taslağımda yaklaşık 5 ya da 6 bölüm varBÖLÜMLER YORUM VE OY SAYISI YÜKSEK OLURSA ÇABUK GELEBİLİR TABİKİDE MUCK🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓮𝓭 ⁶ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction"Boynuzlandığını bilmeni isterim." Park Jimin & Kim Jennie