Richie Tozier kalın sesli tren görevlisinin sesiyle yerinden sıçradı. Bavulunu ve ufak sırt çantasını kontrol ettikten sonra görevlinin sesine kulak verdi.
''Sayın yolcularımız,trenimiz San Fransisco'ya varmıştır,lütfen kasabalara gitmek için otobüsleri ya da özel araçlarınızı kullanınız. Bavullarınızı almayı unutmayınız. Ulaşımınızda bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz''
Richie bavulunu alıp çantasını taktıktan sonra trenden indi. Bugün büyükannesi Violet'in yanında geçireceği mükemmel(!) tatilin ilk günüydü. Tabi ki atlara bakmakla,çiftliğin işlerini yapmakla geçecek bu ilkel kasabadaki tatilin ne kadar mükemmel geçeceği tartışılırdı.
Elindeki bavulunu yerine bırakıp büyükannesinin yardımcısını beklemeye başladı. Çok geçmeden kafasındaki değişik şapka ve tuhaf kıyafetlerle adam Richie'nin yanında bitiverdi. Oğlanın elindeki bavulu aldı ve onu arabaya yönlendirdi.
Havanın sıcaklığının ve arabada son ses çalan klasik müziğin yüzünden oldukça bunalmış olan Richie kasabaya yaklaştıkları sırada kafasını camdan çıkardı ve etrafı izlemeye başladı. Ayçiçek tarlalarının olduğu yere geldiklerinde ayçiçeklerine dikkatle bakmaya başladı. Tam o sırada ayçiçeklerinin içinde birini fark etti.
Bir oğlan...
Araba hızlı gittiği için sadece oğlanın kitap okuduğunu ve karamel rengi saçlarının olduğunu fark etmişti.
Ve cidden bu oğlan çocuğun kim olduğu Richard'da büyük merak uyandırmıştı.
O an düşündü de belki de tatili o kadar berbat geçmezdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunflower boy-stozier
Fanfiction''richard,ayçiçeklerinin arasında kitap okuyan çocuğun kim olduğunu çok merak etmişti.'' |boyxboy fanfiction|