Part 1

5 1 0
                                    

Nama aku kim jungyeon . Aku baru je sampai di tempat kelahiran aku .. aku mempunyai lesung pipit , 3 dikanan dan 2 dikiri pipi aku .. aku mempunyai 3 orang unnie , unnie pertamaku bernama kim taeyeon berumur 22 tahun , unnieku sekarang bekerja disyarikat appaku .. , unnie keduaku kim ji eun @ iu berumur 19 tahun , iu unnie sekarang berada di amerika rumah atuk dan nenekku .. dia disana kerana berkolej di starlight internasional colej , unnie terakhirku kim nayeon berumur 17 tahun bersekolah di R.E.H . aku anak bongsu .. appa aku ceo kim's holdings . Ketika aku berumur 8 tahun , aku mempunyai seorang kawan lelaki .. dia itu adalah first love aku .. tapi sayangnya ketika aku berumur 1o tahun aku terpaksa berpindah ke malaysia atas urusan kerja appaku .. dan sekarang , aku sudahpun berumur 16 tahun . Dan aku akan bersekolah di Rich Empire Highschool @ R.E.H . Di korea , aku mempunyai 4 orang kawan .. mereka anak kepada kawan appaku .. iaitu bae irene , chou tzuyu , jennie kim dan jung eunha . Mereka pelajar disekolah R.E.H .

Dirumah jungyeon .

Jungyeon pov.

" yeonnie arhh .. jum turun makan .. " pelawa unnieku yang pertama iaitu taeyeon . " nae " jawabku . Lalu aku dan taeyeon unnie turun ke meja makan .. lalu aku makan bersama dengan unnie ii ku , appa dan eomma . " yeon dah siapkan segala keperluan untuk persekolah ? " tanya appa . " dah appa .. appa , esok yeon pergi sekolah dengan tzuyu , irene , jennie dan eunha ." " ok lah kalau macam tu .. nanti pulang sekolah dengan diorang ke ? " tanya appa .. aku hanya mengangguk .

Author pov .

" yeonnie arhh .. bangun ii dah pukul 5.30 ni .." kata eomma jungyeon . Lalu yeon pun bangun dan terus masuk mandi ..
sejam kemudian yeon turun .. lalu sarapan bersama keluarganya ..

-SKIP-

Didalam kereta tzuyu ..
" yeon kalau nak tahu kat sekolah nanti kau pasti akan jumpa dengan mamat ii hensem woi !! " kata irene .. " eleh .. first love aku lagi hensem lah .. xda yang boleh kalahkan dia " kata yeon . " tapi betul lah yeon , nanti cuba lah kau tengok sendiri .. " kata tzuyu . " yeon , first love kau tu nama apa ? " tanya jennie . " jungkook .. jeon jungkook .. asal ?? " jawab yeon . " jap .. nama dia sama ngan sala sorang geng bts .. " kata eunha . " hahh ? Bts sape lak tuh ?" Tanya yeon .. " alaa .. geng mamat ii hensem tuh lah .. " kata jennie .. " jangan ii jungkook geng bts tuh .. first love kau !!! " jerit irene . " berkemungkinan .. first love kau tu asal busan kan ?? Sebab jungkook pun asal busan .. " terang tzuyu .. " tak mungkin lah .. " kata yeon .. " lagipun kau dah cari first love kau kat busan kan .. and then kau pergi rumah lama first love kau tu tapi rumah tu kosong .. jadi .. kau rase ??? " terang eunha .. " kau tahu dari mana jungkook tu dari busan .. kau minat dia eyhhh .. " kata yeon .. " taklah .. aku tahu dari tae oppa .. " jawab tzuyu ( tzuyu and taehyung nie kapel ) " haah .. taehyung oppa kan geng bts .. " kata irene . " ouhh .. taehyung ker bts ker .. sorry , aku tak kenal " balas yeon . " alaa .. nanti aku kenalkan lah .. " kata eunha .

Tzuyu memarking keretanya .. lalu mereka berlima berjalan menuju ke kelas .. ramai murid ii yang berbisik .. " eyhh .. siapa perempuan tu cantik weyhh " . " budak baru ke tu " . " wow cantik siot " . Bermacam macam lagi yang mereka bisikan ..

Lalu tzurenejenha ( singakatan dari tzuyu , irene , jennie dan eunha ) menghantar yeon ker pejabat .. lalu mereka pun masuk ke kelas . ( mereka satu kelas sekali dengan geng bts ) .

Dikelas 4A

" ok class .. hari ni kita ada murid baru pindahan dari malaysia .. jungyeon , silakan masuk dan perkenalkan diri awak .." kata ch suzy . " nae songsaengnim .. anyeonghasaeyo naneun kim jungyeon imnida .. sila beri tunjuk ajar " . " ok awak boleh duduk tepi irene " lalu yeon pun pergi menuju ke meja nya .. "
( ini susunan meja nya )
Taehyung / tzuyu. RM / suga
Jungyeon / irene. Jennie / eunha
Jungkook / jimin. Jin / j hope

Jungkook pov

Asal aku cam kenal jer pompuan ni ?? Macam pernah jumpa .. tapi kat mana eyhh ?? Bisik hati jungkook . " oi kook ! Asal kau asyik pandang budak baru tu ?? Kau suka dia eyhh !! " kata jimin . Semua murid di dalam kelas pandang jungkook termasuk yeon .. " hahh ! Mana ada .. aku tak pandang budak baru tu lah ! Asal kau jerit ii arhh !! " kata jungkook . " sorry kook ! Tetibe jer aku ni jadi jerit ii .. " kata jimin . Lalu mereka pun sambung fokus pda cg yang tengah mengajar .

Jungkook pov end

Dikantin .

Yeon , jennie dan irene sedang makan .. tetiba bunyi mutid dikantin menjerit . " bts oppa ! " . " oppa meh lah duduk sini " . Oppa ! " . Lalu bts pun berjalan menuju ke mejanya yang tak jauh dari meja yeon , jen and rene . ( Tzuyu dan eunha pergi tandas ) kemudian tzuyu dan eunha pun datang ke meja yeon dan yang lain sambil membawa makanan yang dibeli . Sewaktu mereka tengah syok makan ,
TIBA - TIBA !!! .....








Bawah lagi ..













Bawah lagi !!!!














And diorang nampak !!!




















Bawah ii ..















Ahahahah lek ii jangan marah .

















🌸 hye gais .. kalau nak tahu yang selanjutnya , tunggu update yang seterusnya ok ... jangan lupa komen and vote .. vote jangan tak vote tau .. nanti author akan update part seterusnya .. kalau ada typo , author mintak maaf ok .. bubye .. see u at next chapter ...

Our love story -JUNGKOOK- 💜Where stories live. Discover now