Part 2

0 0 0
                                    

Diorang nampak jungkook sedang buli budak nerd . " woi ! Kau asal langgar bahu aku hahh ! Kau sedar tak aku ni sape ! " marah jungkook lalu menumbuk budak itu sehingga budak itu jatuh tersungkur dan bibir budak itu berdarah .. budak itu hanya diam dan berkata " mianhae jungkook arhh .. saya tak sengaja .. jjinja mianhae . " lalu jungkook menendang perut budak itu .. " arhh ! " jerit budak itu . " aku tak puas hati lagi ngan kau ni ! Nahas lah kau ! " berang jungkook .

Yeon yang ternampak situasi tersebut bangun dari tempat duduknya . " yeon , kau nak pergi mana ? " tanya jennie . " aku nak tolong dia " balas yeon . " andwae yeonnie arhh .. lagipun jungkook dah marah sangat tu .. dia takkan lepaskan budak tu .. aku tahu lah perangai jungkook yang baran tu " kata tzuyu . " takkan aku nak biarkan budak macam tu jer .. korang jangan risau .. aku nak pergi tolong dia walau apepun yang akan terjadi , aku sanggul hadap .. " lalu yang pun pergi kearah jungkook yang sedang membelasah budak nerd itu .

Situasi jungkook .

Member bts yang lain hanya melihat saje . ( diorang dah tahu kalau jungkook dan mengamuk , takkan ade yang dapat hentikan dia . Cg ?? Ishh .. cg pun takut lah .. lupa nak bagitahu .. R.E.H ni milik appa jungkook . So sebab tu lah semua cg tak beranj lawan jungkook .. lagi ii bila jungkook tengah mengamuk macam tu ) tiba ii .. " yakk ! Jeon jungkook !! Hajima ! " jerit yeon . Lalu yeon pergi kearah budak nerd itu yang bernama jihoon . " do kwenchana ? " tanya yeon . " saya tak ape ii .. kenapa awak tolong saya ? Baik awak pergi sebelum jungkook naik angin dengan awak " balas jihoon . " takpe , awak jangan risau . " balas yeon sambil tersenyum .

Jungkook pov .

Yeonnie ?? Betul ke ni yeonnie first love aku dulu masa kat busan ?? Aku cam dia punye 3 dimple kat pipi kiri dan 2 dimple di pipi kanan .. ye aku tak salah ni memang yeonnie .. aku rindu kau yeonnie ?? Tapi aku masih marahkan kau sebab kau mungkir janji kau dulu .. kau cakap yang kau takkan tinggalkan aku , tapi kau tinggalkan aku dan pergi ke malaysia . Bisik hati jungkook . " oi budak baru ! Kau buat ape hahhh ! Kau ni memang tempah maut ke !!? " kataku . Aku dapat lihat muka yeon nampak terkejut .. jadi memang betul ini yeon .. sebab aku selalu guna perkataan ' tempah maut ' waktu aku tolong yeon dari kena buli dulu ..

Jungkook pov end

Yeon pov .

Aku terkejut bila aku terdengar perkataan ' 'tempah maut ' sebab tu perkataan yang selalu kookie guna .. memang tak salah ni kookie sebab aku boleh nampak scar kat pipi dia .. dia dapat scar tu waktu dia tolong aku dari kena buli dulu .. " tak la .. aku tak tempah maut , aku cuma nak tolong budak ni .. " kata yeon .

Yeon pov end .

Author pov .

" kau memang saje je nak buat aku naik anginkan ! " marah jungkook lalu menumbuk yeon sehingga terjatuh . " arhh ! " jerit yeon . Bibir yeon berdarah . member bts terkejut dengan tindakan jungkook . " yeonnie arhh .. " jerit tzurenejenha . Lalu mereka menolong yeon untuk bangun . " woi kook ! Asal kau tolak yeon arhh ..! " marah jennie . " dia yang cari pasal dulu ngan aku kan ?! " kata jungkook . " yeon cuma nak tolong jihoon lah . Lagipun yeon kan pompuan asal kau kasar sangat ngan pompuan .. aku kenal kau .. kau takkan berkasar dengan pompuan walau kau marah macam mana sekali pun .. " kata jin . Lalu yeon bangun dan berkata . " kookie arhh .. kookie dah tak kenal yeonnie ke ?? Nie yeonnie lah .. kawan kookie masa kecil dulu .. kat busan .. " kat yeon sambil menangis . Member bts dan tzurenejenha terkejut .. " aku takde kawan pompuan time aku kecil . Yana ade cuma si pemungkir janji ! Aku tak kenal kau !!! " marah jungkook . " maafkan yeonnie sebab dah mungkir janji yeonnie dulu .. tapi yeonnie terpaksa pindah ... waktu yeonnie balik kesini , yeonnie dah cari kookie kat rumah kookie dibusan tapi rumah tu kosong .. yeonnie cari kookie selama sebulan ... tapi , yeonnie tak jumpa .. sekarang bila yeonnie dah jumpa kookie , yeonnie happy sesangat . " kata yeon . Lalu jungkook pergi meninggalkan kantin . Kawan ii yeon membawa yeon ker bilik rawatan .

Author pov end .

Didalam kelas .

" oi kook , jadi betul la budak baru tu first love kau ..? Patut la kau asyik tengok dia jer .. tapi asal kau timbuk dia hahh ?? " kata jimin . " yer , memang dia ... entah lah aku marah sangat time tu .. so aku tak boleh nak kawal persaan aku .. aku rasa bersalah sangat sebab timbuk dia " kata kook .. " aku rasa lebih baik kau pergi jumpa dia kat bilik rawatan . ( tzurenejenha ade kat kelas .. sebab nurse kat bilik rawatan suruh masuk kelas .. kalau kookie .. tak pe lah sebab.. ala faham ii lah ) jungkook bangun dan terus pergi ke bilik rawatan .












🌸 hye gais .. jangan lupa komen and vote tau .. see u at next chapter ... kalau ada typo author mintak maaf okayy ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Our love story -JUNGKOOK- 💜Where stories live. Discover now