UnfaiR LovE ✌

395 11 0
                                    

Korang , ni first time sya buat ff kt sini . Sebelum ni sya buat kt evernote jer...sya hrap korang suka ff sya ni and plezz enjoy it.........Enjoy story ni smbil dgr lagu candy jelly love ❤

Kring...Kring...Kring

" Ahh ....dh pagi ke?? " tnya yein pda dirinya sndiri. Dia terus mncapai tualanya lalu mmbersihkan dirinya (mandi) . Selepas itu, dia segera turun ke bawah utk brsarapan dgn kluarganya. " Good morning omma, appa, oppa n eonnie", kta yein dgn senyuman mnis. "Good morning sayang , " jwab omma n appanya. "Good moring saeng , " jwab oppa n eonnienya plk. Mreka sgera brsarapan. Setelah itu, oppanya mnghantar yein ke Bts High School . Oppanya plk terus mmndu keretanya ke Xoxo High School. Eonnienya juga adalah mahasiswi di situ.

"Good morning class, " kta yein dgn mukanya yg ceria . Semua plajar dlm klas itu mlihat mukanya lalu mmbuat krja masing2 . Mreka tlah tahu akan sikapnya yg selalu ceria itu. "Yein, jom p mkan !!" ajak jisoo lalu mmbuat aegyo . "Aisshh... Tau2 aja chingu aq sorang ni klau aq akn cair bila tgok dia buat aegyo, " kta yein dlm hatinya. "Ermm yalah , princess aegyo, " Kta yein kpd jisoo.

"Yeay!! " jerit jisoo. Semua orang mmndang jisoo dgn pndangan yg plik. Jisoo pon meminta maaf krana tlah mmbuat bising di dlm klas.

Mreka terus mmbeli mknan kesukaan mreka lalu mreka mnyertai v n jungkook . Mreka sudah tahu yg v n jungkook akn selalu mlepak di kntin dahulu sbelum masuk ke klas. "Ermm, korng nk x kluar ptang ni??" tanya taehyung kpd kwan- kwan n yeojachingunya. "Aq on jer , " jwab jungkook. "Ermm, saya x tahulah. Sya kna tnya appa sya dulu," jwb yein lalu mkn roti yg dbeli olehnya. " sya pon boleh jer," jwab jisoo plk. "Ermm, awk nnti mesej sya tau," kta v kpd yeojachingunya. "Ok, awk!!" kta yein. "Ehh!!jomlah, loceng dh bunyi tu," kta jungkook. Mreka pon mula mngatur langkah ke kls.

"Ok, kelas, sya ada satu berita gmbira utk dkongsikan brsama korang , " kta songsaniem dgn trsenyum lebar. "Apa songsaniem??" Tnya jisoo yg sngat excited. "Beritanya ialah.......................................kita akn mngadakn rombongan ke Jepun," kta songsaniem yg mnjawab prtanyaan jisoo. Semua murid mula bersorak kgembiraan. Tiba2 , yein mngangkat tngan mnandakan ada soalan yg ingin diutarakan kpd songsaniemnya. "Ya, ada apa, yein?"tnya songsaniem kim pulk. "Ermm, tapi bila kita nk prgi??" tnya yein. "Bagus soalan kamu itu, kita akan pergi lusa . Jadi sya mnta kamu semua segera mnyiapakn segala barng yg ingin dbawa semasa rombongan itu, faham? jelas songsaniem kim. "Faham, songsaniem , " jwab semua murid klas 4 Attractive. "Songsaniem, kita duk sna slma berapa hari?" tanya taehyung plk. "Ermm, kita akn duk kt sna selama tiga minggu, "jwab songsaniem. "Uishh, lamanya!!"kta Yoona yg tadi hnya mndengar. "Ini semua pon sbab ibu bapa yein, jisoo, taehyung n jungkook yg support. Klau tdak x mungkinlh kita spt duk sna slma tu. Tapi knapa yein, jisoo,jungkook ngn taehyung mcm xtau ja pasal ni?" tanya songsaniem yg kehairanan. "Mmglah kami tau, tapi masalahnya ibu bapa kmi xmau bagitau detailnya dgn lbih trperinci," jwab yein, jisoo, taehyung n jungkook serentak. Selepas itu , mereka melihat sesama sendiri lalu ktwa.

"Oklah, jangan lupa buat kerja sekolah yg songsaniem bagi tu , tau?" tanya songsaniem . "Ok songsaniem!!"mreka mnjawab serentak. "ok............. Bangun semua, kamsahamnida songsaniem," tegas sehun sebagai ketua klas berkata. Lalu , semua murid pon mengulang ucpan sehun tadi.

"Ok, bubbye guys. Oppa aq dh smpai. "Kta yein kpada kwn -kawannya. "Ok, bubbye yein,saranghae!! "Kta jisoo llu mmbuat flying kiss kpada yein. "Nado saranghae, jisoo," jwab yein lalu mmbalas flying kiss jisoo tadi.

Sesampainya di rumah...

"Eonnie !!Omma!!.," pnggil yein. "Ada apa saeng??"tnya eonnie sujeong. "Sebenarnya saeng nk ajk omma ngan eonnie p shopping,"kta yein. "Ha?? omma mmpi ke nie?"tnya ommanya. "Haahlah, eonnie pon rasa eonnie tgh mmpi skarang ni.Xkanlah saeng eonnie yg x suka shopping ni tiba2 ajak omma ngan eonnie p shopping."smbung eonnienya plk. "Ishh, mmglah saeng x suka shopping tapi nnti saeng kna p rombongan sekolah selama 3 minggu jadi saeng knalh bli baju bnyakk2 . X, eonnie ngan omma x mmpi ." Kta yein lalu mncubit pipi eonnie sujeong ngan ommanya . "Aduh, sakitlah!! "kta eonnie sujeong n ommanya serentak. "Dhlah saeng nk p bersiap dulu." Kta yein lalu ingin berlalu prgi ke biliknya. Tiba2 dia tringatkan sesuatu. Dia pon patah balik lalu mnjerit ,"oppa kwangmin, nnti tolong hntar kitorang prgi shopping tau?" jerit yein lalu brgegas ke biliknya. "Aishh, ganggu jelah saeng ni."gumam oppa kwangmin dlm htinya.

Dlm bilik

"Alamak, aq lupa nk bagitau v." kta yein pada dirinya sendiri. "Baik aq msej dia cepat sbelum dia mrajuk.

Di rumah taehyung
"Ishh. Lmbat betullah yein ni. Dia jadi p ke x?" kata taehyung pada dirinya sendiri. Tiba2
~Bts - Danger (ringtone fon taehyung)
yg mnandakan mesej

Mesej : mianhae awk sbab lmbat blas. Sya x jadi p lah sebab appa sya xda kt rumah. Appa sya ada kt luar negara sbab tu omma sya x glakkan sya kluar. Mianhae

"Ermm, xpalah. Xyah kluarlah."kta taehyung dlm hatinya taehyung pon mnghantar msej kpada jisoo n jungkook utk mmberitahu yg rancangan mreka utk kluar tlah dbatalkan.

Di shopping complex.........

Yein berlari2 sprti budk - budk krana dia trnmpak aiskrim kegemarannya. Mnakala omma dn eonnienya plk masih berada di blakang. Tiba- tiba..............................
" aduh , sakitlah ngok!! " mrah seorang llaki yg tlah dilanggar oleh yein. "Mianhae, oppa!!" Kta yein. "Ishhh. Kau ni mata letak mna hah? kau ltak kt lutut ke?? " jerit llaki itu kpd yein. "Kau ni pasepa hah?? aq dh mnta maaf kn?? "Marah yein kpd llaki itu plk krana laki itu tlah mnghinanya . "Apalah nasib aq boleh trlanggar orang mcm kau ni?"tnya llaki itu lalu brlalu prgi. "Tunngu kau, klau aq jumpa kau lagi , aq akn kerjakan kau. " kta yein kpad dirinya sendiri

Yo!! Jadi, siapakah llaki itu?? adakah dia slah satu karakter dlm ff saya?? nntikan part yg seterusnya tau.

Please comment n vote if u want to. But i really need ur comment so i can make my ff become more interesting.........

P/S : Korang adalah Jessica. Nnti , dia akn muncul. Korang tunggu tau

~ I got a boy - snsd a.k.a girls generation

~ To be continued ~

^•^UnfaiR LovE ^•^✌Where stories live. Discover now