Inima imi vibra in ritmul bass-ului.Ma asez la masă si imi aprind telefonul pentru ai da mesaj Evei cat mai are pana ajunge.
-Eva,cat mai ai pana ajungi?
-Nu mult.
-Ok,imi dai mesaj cand ai ajuns,bine?
-Bine fricoaso,tu poti sa dai comanda de 5 shot uri ca in 5 minute ajung.
-Eva stii ca eu nu am curajul sa dau comanda,ar crede chelnarul ca sunt ultima betivana,spun gesticulând din maini.
-Doamne,nu pot sa cred ca am o prietena atat de fricoasa... ti e rusine sq te duci si pana la baie ca poate stai mai mult de 10 minute si crezi ca o sa se intrebe lumea ce faci tu acolo,pe bune.
-E fix problema mea,ok?
-Bine,bine,doar da comanda de shot urile alea si taci!
-Of,bine...pa
-Pa spune Eva chicotind.
Perfect!! Ce o sa zică lumea de mine?O fata de 16 ani singura in club,comandand 5 shot uri...
I am zis Evei ca asa o sa fac...acum ori niciodata!
Ma duc la bar si comand exact ce mi a zis Eva.Deja barmanul se uita ciudat la mine. Ma duc sa le asez la masa rezervata de prieteni mei si ma astez si eu pe fotoliu asteptand sa mi vină si prieteni!
Deja a trecut 30 de minute si ei tot nu au sosit.Îi dau mesaj Evei,dar nu mi raspunde.Deja devine ciudat.Incerc să o sun dar nu mi raspunde.
Incep sa ma panichez.Vad ca nici unu din prieteni nu mi raspunde.Imi iar jacheta pe mine si ma duc la bar sa achit consumatia.Ajunsa acolo,vad un barbar de vro' 25 de ani uitandu se insistent la mine. Ma grabesc sa pun bani pe tejghea si ma indrept spre iesire.
O iau la pas spre casa.In fata mea vad o masina rasturnata pe mișlocul drumului.Alerg cat ma tin picioarele pana ajuns in fata masinii.Incerc sa deschid usa...si dupa multe incercari se deschide.Acolo vad o fata cunoscuta..Era Eva... si toti ceilalti..plini de sange.. m am panicat,nu stiam ce sa fac am incercat sa i scot de acolo si sa i intind pe iarba,dupa am incercat sa sun la politie dar ramasesem fara baterie.
Nu stiam ce sa fac.Ma uitam si in stanga si in dreapta sa vad daca pe acolo trece vro' masină.Dupa vro jumatate de ora vad o masina ce se apropia cu viteza de mine.Cand a ajuns in fata mea a oprit o masina de lux.Din ea coboara un barbat.Din cauza intunericului nu l observ prea bine fata.
Ma intreaba ce s a intamplat si eu i am povestit. El isi scoate din buzunar telefonul si suna la politie.
Se intoarce spre mine:-Gata pustoaico!
-Va multumesc mult de tot,va sunt recunoscatoare,nu cred ca as avea cu ce sa va rasplatesc in schimb..dar va multumesccc din suflet spun plina de entuziasm.
-Nu ai pentru ce!
Sa ti fac seara si mai frumoasa,te as putea duce si acasa, se duce langa masina lui,deschide usa dreapta si imi face semn sa urc.-Ma scuzati dar nu pot urca in masina unui strain!Prefer sa merg pe jos acasa.
-Chiar insit! spune pe un ton rece de imi face inima sa imi sara din piept.
Si acum nu accept niciun refuz.-Nu vreau sa deranjez! spun serioasa.
Nu apuca sa spuna nimic deoarece sunetele sirenelor de slavare il intrerup.
Dupa ce asistentii ii pun pe targa pe prieteni mei... raman socata sa ii vad mutilati.Nu pot sa ma abtin si incep sa plang si simt o mana uriasa pe umarul meu. Ma intorc si vad acel barbat,e barbatul care se uita insistent la mine cand am am fost sa platesc shot urile.
Nu pot sa cred, m a urmarit! Frica se instaleaza rapid si simt ca innebunesc.
Dupa ce toti prieteni mei sunt in salvari,masina se salvare pleaca.Raman doar eu cu acel barbat.-Hei piticot,urca in masina si lasa mofturile,nu vezi cat de frig e afara!
-Mie imi place,prefer sa merg pe jos,mersi de oferta! Si ii intorc spatele si plec.Merg singura prin padure si deja imi este din ce in ce mai frig dar nu mai am atat de mult de mers.
Ajunsa acasa,urc in camera mea si imi bag telefonul la incarcat.Ma duc in baie dau drumu la apa fierbinte si incerc sa ma relaxez.Dupa vro' jumatate de ora in care am uitat de toate problemele ma duc in camera.Las prosopul sa alunece de pe mine si merg sa mi caut haine in care sa dorm.Caut in dulapul cu lenjerie intima si imi aleg o lenjerie neagra exact cu imbracamintea.Imi usuc parul si dupa ma rastorn in patul mare scufundându ma in plapuma moale.Imi iau telefonul de la incarcat si vad ca este ora 04:00...of doamne si azi am scoala. Cand ma intind sa pun telefonul pe birou,telefonul incepe sa sune.Ma uit si scrie numar privat...ok cine naiba sa ma sune pe mine la 4 dimineata cu numar privat. Raspund si aud:-Piticot,de ce nu dormi la ora asta,maine ai ore!
Auzind glasul mi am dat seama ca e un barbat la telefon si simt cum imi ingheata sangele in vene cand imi dau seama al cui e glasul.-De unde ai numarul meu?spun treemurand.
-Hai piticot,asta conteaza acum?Conteaza ca fata mea nu doarme la ora asta!
-Poftim?! Fata ta? Ascultati bine,nu cred ca vreti sa aveti de a face cu politia.Zic sa va vedeti de viata dumneavoastra si sa ma lasati in pace!Spun serioasa si inchid.
Pf..asta imi mai trebuia!Pun capul pe perna si imi lipesc genele.Adorm instantaneu.Heiii,am revenit cu o nouă carte!!!
Heide ti cu un vott!!