彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡彡
Lisa:İyi günler dilerim...
Çok yorucu bir gündü. Sevgililer günü için gelmeyen kimse kalmamıştı . Birisi annesine diğeri sevgilisine diğeri ise mezara çiçek götürüyordu.
Ve her zamanki gibi bu yıl kendime çiçek yapmıştım. Sevgilim yoktu. İstesem de olmazdı ki zaten. Çünkü çirkinim. Hem de çok... Kiloluyum... Doğru düzgün konuşmayı da bilmiyorum...
Ailemi Tayland'da bırakıp buraya geldikten sonra tüm aksilikler peşime takıldı. Liseye başladığımdan beri burada çalışıyorum. Ailemden para isteyemem...
Eğer paramın nerde olduğunu öğrenirlerse kızarlar...Yarın okulumda sınav olacağı için çalıştığım yerden izin alarak dışarı çıktım. Patronum bir kadındı ve çok anlayışlıydı... Herşeyi onunla paylaşıyordum.
Yurduma gittim ve ders çalışmaya başladım. Ardından bir aydır karşılaştığım kızı gördüm. Neden burdaydı? Nerede okuyordu? Neden buraya geliyordu?
Her hafta buraya geliyor, müdürle konuşup gidiyordu. Ben gelmeden önce de buradaymış ve uzun zamandır düzenli olarak buraya geliyormuş.
Kızın adını öğrenemesem de ne kadar güzel olduğunu görüyordum. Ben de onun gibi olabilecek miydim?
Ona bakarken dalıp gitmiştim. Yanıma geldiğini fark etmemiştim.
X:Selam... Uzun zamandır bana bakıyorsun bişey mi oldu?
Uzun kahverengi saçını arkaya atarak gözlerimin içine baktı. Kalbimin bir anda heyecanlanması doğru muydu? Neden böyle hissediyorum?
Lisa:Ah... Şey... Ha-hayır... Ben sa-sadece size baktım. Yani şey... Gözüm kaydı... Yani... Özür dilerim...
Ahh... Lisa kendine gel
Hızlı adımlarla oradan uzaklaştım. Kesin ne kadar salak ve saf olduğumu konuşuyordur şimdi.. Neden böyle oluyor? Neden kimse ile konuşamıyorum?
Yurttaki odama gidip kapıyı kilitledim. Aynaya baktım. Az önceki gördüğüm kız benden daha güzeldi. Beli benimkinin bin katı ince, yüzü benimki ile karşılaştırılamayacak şekilde güzeldi...
Şuan bunu neden düşünüyordum? Onu gördüğümden beri rüyama giriyordu. İsmini öğrenmek istiyordum...
___
Bambam: onlatın dediklerini kafana takma... Gayet güzelsin..
Lisa: Bana yalan söyleme Bambam... Nasıl olduğumu biliyorum ve dedikleri gibi maymuna benziyorum.
Bambam:Hayır... Lisa lütfen böyle şeyler söyleme
Lisa:Başka ne söyleyebilirim? Görmüyor musun senden başka arkadaşım yok... Neden? Kilolu bedenim ve çirkin suratımdan dolayı. Ben bunları yaşamayı hak et-
Sözümü kesen ve tamamlayan kişiye baktım. Bu kişi bizim okulun ennn güzel kızlarından olan ve ennn çalışkanlarından olan Kim Jisoo idi..
Benden iki yaş büyüktü ve son sınıftı.. Tabiki çok popülerdi.Jisoo:Etmiyorsun... Merhaba Lisa... Konuşabilir miyiz?
Lisa:Me-merhaba... Ne-neden?
Jisoo:Zaten son saat... Dışarı çıkmaya ne dersin?
Lisa:Te-teşekkürler ben...
Jisoo:Sil şu sümüyünü de çıkalım hadi...
Şaşırmıştım ilk defa biri benimle dışarı çıkacaktı. Ve bu teklif ondandı. Sevmiştim...