TAOD | 1.bölüm
"Kes sesini Alisyah ! Gelmeyeceğimi söyledim. " Ah! Sürtük kız hiçbir laftan anlamıyordu. "Hadi ama Britany, en fazla ne kadar kötü olabilir ki?"
"Farkındaysan birşeyler yapacak olan benim, sen değil!" bağırmalarım odada yankılanıyordu. "Görende kendini becertmesini istediğimi sanac-"
Ters bakışlarımla susmak zorunda kaldı. Ama bu kadar saçma birşey için beni box maçı yapmam için kullanması... İşte bu fazlaydı.
"Seni sürtük! Dostunun isteğini gerçekleştiremeyecek kadar adisin!" diye bağırdı. "Sözlerine dikkat et ! Sırf bir çocuğu dövmem için beni kullanırken bu sözleri sarfetmen haksızlık!" sesinden aşağı kalır bir yanım yoktu ve sanırım bu onu korkutmuştu.
"B-Ben ö-özür dilerim, özür dilerim" Hıçkırmaya başladığında yanına gidip kollarımı beline sardım.
Ne kadar sert biri olsamda ağlayan birini görünce içim sızlıyordu. Fazla duygusuz birine göre fazla duyguluyum ha?
"Pekala o maça çıkarım başımın belası" alaya vurmama karşın bu maça çıkmayı hiç istemiyordum . İçimde kötü bir his vardı. Ama malesef bu tatlı belayı da üzemezdim.
†★†★†★†★†★†★
Elime dövüş eldivenlerimi takarken "Sen mi benimle dövüşeceksin?!" diyen alay yüklü sesle başımı kaldırdım. Sarışınımsı yada kumralımsı - Her neyse ten renkleriyle aram yok - bir adam bana küçümseyerek bakıyordu.
Dudağımı büzerek "Ne o ? Yoksa kadına el kaldırmam psikolojisine mi sahipsin?" dedim. Sanırım asi tavrımı garipsemişti.Afallamıstı."Baksana! Aslında tam tersi. Kadınlara el kaldırmam psikolojisine sahip kişileri öldüresiye dövmek isteyenlerdenim."
Beni duvarla arasına alırken kulağıma fısıldaması içimi ürpertmişti.
Hangi hakla bana bu şekilde yaklaşırdı?! Sakin ol Britany, sakin ol. 1 kulağı kopmuş Alisyah ,2 kulağı kopmuş Alisyah, 3 kulağı kopmuş Alisyah.
Ne? Kulak mememi mi emiyor bu? "Belki de dövürken sevişmeye başlamak gibi bir fantazim vardır bebeğim. Ne dersin? Eğlenceli olmaz mı?" dedi pişkince sırıtırken.
Aklıma gelen bir fikirle bende sırıtmaya başladım. Bacağımla belini sararken fısıldadım. "İlk kez insanoğlu sevişirke ne demiş biliyormusun?" Kaşları çatık bir şekilde bir süre düşündükten sonra "Bilmiyorum." dedi.
Bilmemesi dudağımın kıvrılmasına sebep olurken "Varıyorum " dedim. Bakışları gözlerimi bulurken "Ne?" diye sordu. "Varıyorum demiş." diye tekrarladım. "İyide bunun konumuzla ne alakası var?" "Şöyleki, sevişmeyi bir fantazi olarak kısıtlayamassın . 'varmak' kavramı üstü kapalı birçok anlam doğurur. Anlatabildimmi?" diyerek göz kırptım.
"Evet , evet. Herneyse hadi sevişelim . Yada senin deyiminle varalım." dedi heyecanla.
Gözlerimi devirip mırıldandım. "Görmemişin çükü olmuş. Sallandıra sallandıra deliğe koymuş." "Sessizce mırıldanman duymadığım anlamına gelmez . Herneyse hadi se-"
"İşte orada dur bakalım. Üzgünüm ama pezevenklerle sevişmiyorum." dedim elimi sallıyarak."Evet . Ve o yüzden şimdi kucağımdasın" Gözlerimi açabildiğim kadar açıp kucağından inip 'terbiyesiz' diye mırıldanarak üstümü silkeledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE ANGEL OF DEATH | ÖLÜM MELEĞİ
General Fiction'Varıyorum' Anlamsız gibi görünen bir kelime... Britany'nin hayatını bitiren kelime... Anlamı bir sürü anlam doğuran kelime... Cinayete gidebilecek kadar büyük bir kelime... Kimilerini doruğa çıkaracak bir kelime... Sadece bir kelime... Şe...