sAlÁt, JEho biČIs a NějAkÝ sTaLKerKy

331 22 34
                                    

Jednou v noci byl úplněk a Týnka se rozhodla uspořádat firemní áftrpárty. Proč firemní? To nikdo netušil, prostě jenom chtěla aby to znělo hustě. Hustě to kupodivu znělo a její strategie zafungovala tak dobře, že se na její áftrpárty dostavil i největší bad boy školy. Salát.

Po Salátovi prahla každá holka i kluk. Obdivovali ho úplně všichni a dokonce měl i svoje náboženství, které mu založili jeho fanatické faninky, které měl po celém světě. Salát totiž nebyl jen obyčejný student jako Týnka ale model o kterého se prali všechny známé i neznámé módní značky.

Nikomu tedy nepřišlo divné když Týnka omdlela z toho, že měla Saláta ve svoji blízkosti. Sice se kolem ní strhla panika ale poněvadž Salát nebyl jen model a obyčejný student ale i chirurg s praxí tak Týnce amputoval plíce od jedné faninky, která se mu dobrovolně nabídla. Všechno pak bylo opět vpořádku a áftrpárty pokračovala dál.

Většina hostů postávalo u stolu s pohoštěním a cpala se různými dortíky, kokoskami od Ládi Hrušky, gulášem od Jirky Babici, čízkejkem z prostřena nebo krtkovým dortem. Nebylo divu, že se pak tři lidi zadusili. Ne nadarmo se říká sněz co můžeš.

Týnka zrovna stála u baru a stalkovala Saláta, který si fotil selfíčka se svýma faninkama aby mu všichni záviděli jaký má bičis. Sama trochu záviděla. Sice ne Salátovi ale jeho faninkám, které stáli v jeho bezprostřední blízkosti a Týnce přišlo, že se s ním snaží flirtovat. Najednou se v ní spustil yandere mode a Týnka dostala chuť se jich zbavit. PROTOŽE NIKDO KROMĚ NÍ NESMĚL STÁT VEDLE JEJÍHO SENPAJE! HHHHHH!

V hlavě jí to pomalu šrotovalo. Musela získat jejich pozornost. Hned! Z nenadání se jí rozsvítilo v hlavě. HAHA, MÁM TO!

Vzala několik sklinek, zahradnickou hadici a jed na krysy. Do každé sklenice dala vodu a jed, jenže Týnka nebyla hloupá a proto přidala ještě tunu cukru, potravinářské barvivo, jedlé třpytky a takový ty párty deštníčky s brčkama aby se na to ty krávy chytli. Vzala tácek na který všechny svoje drinky položila a vydala se k nim.

„No ahoj holky! Jak se jako máte?"

„Jžš čau Týnko tohle je jako fakt husté mejdlo. Fakt, že jo!"

„Jó jsem ráda jako, že se vám tu líbí... Jsem vám něco přinesla holky."

Každá z nich si vzala jeden Týnčin koktejl.

„Jo a Týnko! Není v tom jako margarín? Já teď prostě držím dietu tak jako prostě nemůžu jíst margarín prostě."

Týnka nasadila svůj nejmilejší úsměv. „Jo neboj margarín v tom není." Jenom jed ty svině!

„Hehe tak díky Týnko."

Na Týnčině tváři se objevil zlomyslný úsměv. Tak a teď je čas získat senpaje jenom pro sebe... Týnka se kolem sebe rozhlédla... A SALÁT NIKDE! S hrůzou v očích začala panikařit a snažila se Saláta najít.

U stolu nebyl. Pod stolem taky ne. A v kontejneru taky ne! Týnka se rychle rozběhla ke skleníku. Ale tak rychle jak se rozběhla i zastavila. Proč? U stromu stál nějaký kluk a Salát! Týnka chvíli přemýšlela co tam dělají, když jí to došlo. Salát totiž nebyl jenom chirurg s praxí, model a obyčejný student, ale i dýler drog.

Týnka na toho kluka trochu žárlila a proto se rozhodla ho zastřelit snajperkou. Když se pak zřítil k zemi, tak to Salátovi ani nebylo divné. Asi to má z drog. Pomyslel si a šel dál. Stejně tak ho Týnka dál stalkovala. Salát se sice párkrát ohlédl ale Týnku ani jednou nespatřil.

Blížila se druhá hodina ranní a většina hostů začalo pomalu odpadávat nebo odcházet, ale těch bylo jen několik.

Každopádně... Salát se pořád relativně držel ačkoliv měl už trochu vypito. Dělal něco na telefonu a smál se tomu. Týnka se smála taky. Salát měl tak nádherný úsměv. Jeho rty byli stejně plné jako talíře ve školní jídelně a jeho zuby zářily bílou barvou. Bílé jako dcera od ředitele vápenky, pomyslela si Týnka a vyvalila se na zem.

NEJVÍCE KLIŠÉ FF EVER ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat