Παραμονές των γάμων!!

256 13 6
                                    

Zayn-Η μέρα του γάμου πλησιάζει..

Niall- Ναι ρε..δεν υπάρχει καλύτερη κοπέλα από την Perrie για εσένα.Σ'αγαπάει πολύ.

Z-Ναι το ξέρω και εγω την αγαπάω..Άντε όμως σειρά σου ένας ένας να παντρευόμαστε..

Ν-Τα είπαμε αυτά εγώ δεν μπορώ να είμαι σταθερός σε μια σχέση και το ξέρεις.

Ζ- χααχα ο κλασικός Niall!

Harry-Ρε εσείς έτσι θα το πάμε...ο γάμος είναι σε 2 μέρες κανονίστε απόψε να το κάψουμε..

Z-Τι βλακίες λέτε ρε δεν μου αρέσουν τέτοια..

Lou-Από πότε ρε Zayn?

Liam- Δεν ακούμε τίποτα ΤΕΛΟΣ απόψε θα κλίσω το καλύτερο club να το κάψουμε

Ζ- Αν βάλετε κάτι στο μυαλό άντε να σας το βγάλει κάποιος.

Η- Ναι ρε zayn μην σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου..Να πάμε μήπως και βρούμε και εμείς κανένα καλό κορίτσι.

  Ταυτόχρονα ακόμα ένας γάμος πλησίαζε να πραγματοποιηθεί..

Σαββίνα- Κορίτσια μου σε 2 μέρες είναι ο γάμος....δεν το πιστεύω ότι παντρεύεσαι πριν από εμένα..

Εμμέλεια-Σιγά μωρή..τι νόμιζες ότι θα έμενα γεροντοκόρη;

Σ- αχαχαχχχα..Δεν απαντάω♡

E-  -_-

Γιώτα- Ρε ξέχασα να σας πω...απόψε ετοιμαστοίτε θα βγούμε  να γλεντίσουμε τις τελευταίες μέρες ελευθερίας της Εμμέλειας.

Ε-Τιιιι;;;..Και πότε υπολόγιζες να μας το έλεγες;;

    Καθώς συζητούσαν η Σαββίνα σταθερά έψαχνε στο ίντερνετ τα νέα του αγαπημένου τους συγκροτήματος.

Σ- Ρεε δεν το πιστεύω μαντέψτε ποιος παντρέυται την ίδια μέρα με την Εμμέλεια;;

Γ- Ποιος ρε;; Γιατί κάνεις έτσι τον ξέρουμε;;

Σ- Ο ένας και μοναδικός ZAYN MALIK!!!!!!!

  Η Εμμέλεια πάγωσε δεν μίλησε, δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Το είδωλό της και ο άντρας που ονειρεύοταν κάποτε να είναι δικός της....Παντρεύεται την ΙΔΙΑΑ μέρα με αυτήν.......

Γειά σας....Είναι το πρώτο imagine που γράφω δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό ελπίζω να σας αρέσει...♡♡♡♡

Just by accidentWhere stories live. Discover now