Οι γάμοι ακυρώνονται!!

133 11 9
                                    

Ε- Οχχχχ...Πρέεπει να ειδοποιήσω τον Βαγγέλη με όλα αυτά τον ξέχασαα..

Γιώτα- Ρε Εμμέλεια είσαι σίγουρη ότι θέλεις να ακυρώσεις τον γάμο..

Ε- Ναι ρε Γίωτα δεν μπορώ να μην πάω στην κηδεία της κ.Άντριας...

Μ-Εγώ ακόμη να καταλάβω ποια είναι αυτή η κυρία...

Ε-Έλα ρε Μαρία δεν θυμάσε την αγαπημένη μας γειτόνισα όταν ζούσαμε στο bradford??

M- αααα λες για την κυρία που έμενε απέναντι μας και είσουν συνεχώς μαζί σπίτι της με εκείνο το αγόρι που έμενε δίπλα μας??

Ε- Ναι ρεεε γι αυτήν...Την αγαπούσα πολύ.... Παιρνούσα ώρες στο σπίτι της με τον Jawadd....Άραγε αυτός τι γίνεται???

Μ- Από πότε λέγεται αυτός αχχαχα

Ε- Σκάσε Μαρία...

Γ- Όπαααα ποιος είναι αυτός Jawadd...αν και κάτι μου λέει αυτό το όνομααα....Κάπου το 'χω ξαν' ακούσει....

Μ- Ήταν το κόλλημα της Εμμέλειας ....Το αγόρι που της πήρε τα μυαλά...Όλη την μέρα ο Jawadd το ένα o Jawadd το άλλο..

Ε- Σταμάτα Μαρία λες βλακίες....Εντάξει ναι μου άρεσε αλλά πάνε χρόνια τώρα μου τέλειωσε...

Μ-Γι 'αυτό είμαι σίγουρη.....

Γ-Ρε λέτε να τον δεις στην κηδεία σήμερα...

Ε- Οχχχχ λεςςς...εμμμ..δεν είμαι έτοιμη να τον δωω...γαμώτο δεν το σκέφτγκαα.

Μ- Καλά ρε Εμμέλεια τι σκας αφού σου τελείωσε εσύ το είπες....

Ε- -_-

Γ- Ρε κορίτσιαα νωμίζω κάτι ξεχάσαμε....

Ε&Γ&Μ- Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣΣΣΣ

Ε-Τον παίρνω αμέσως....

Β-Έλα αγάπη μου..τι γίνεσαι...δεν άντεξες μέχρι το απόγευμα στο γάμο και με πήρες...??

Ε- Βαγγέλη....εμμμ..ο γάμος ακυρώνεταιι..λυπαμ..

Β-ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ .....Εμμέλεια πας καλάαα...με παίρνεις τώρα λίγες ώρες πριν να μου το πειςςς.....

Ε- Βαγγέλη προέκιψε κάτι ποθ δεν υπολόγισα....

Β- Εμμέλεια για τον γάμο μας πρόκειται όχι για τίποτα που μπορεί να γίνει κάθε μέτα..

Ε- αΒαγγέλη πέθαναι μια κυρία που την ήξερα από παλιά..με την οποία είχα τις καλύτερες σχέσεις..με πείρε πριν λίγο η κόρη της και η κηδεία είναι το απόγευμα...Δεν Γίνεται να μην πάω..

Β- Εντάξει Εμμέλειαα τα βάζεις όλα πάνω από εμένα..

Ε- Μην υο λες αυτό...Αφου ξέρεις πόσο σ'αγαπώ...

Β-Τέλοσπάντων...Για εσένα κάνω τα πάντα...Θέλεις να σε συνοδέψω...

Ε- Τι να σου πω να μην σε βάζω σε φασαρίες πάω και μόνη μου

Β- Όχι αγάπη μου δεν θα σε αφήδω μόνη σου ...

Ε- οκκ Θα σε περιμένω ...

Β-οκκ αγάπη μου γειά...

Γ- Όλα εντάξει.??

Ε-Εεεε δεν ενθουσιάστηκε τα πήρε λίγοοο αλλάα ντάξειιι..

Μ&Γ - αχχχχ

Παράλληλαα ακόμα ένας γάμος δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί...

Ζ-πρέεπει να μιλήσω στην Perrie...

Η-Ρε Zayn είσαι σίγουρος???

Ζ-Ναιι ρεε δεν αλλάζει τίποτααα αυτή την κυρία εγώ την αγαπούσαα πολύ...

Lou- Ρε Zayn δεν μας είπες από που την ήξερες εσύ αυτήν..??

Τότε τη συζήτηση διακόπτει το τηλέφωνο του Zayn το οποίο κτυπούσε επίμονα...

Ζ-Ρεε η Perriee ....ούτε που να το ήξερε ότι θα ήθελα να της μιλήσω..

Η-Τι περιμένειςς...ΑΠΆΝΤΑΑΑΑ

Ζ-Έλα αγάπη μου...

P-Γεια σου μωρό μου...Τι κάνεις ετοιμάζεσαι ηια το μεγαλύτερο όνειρό μας??

Ζ- Peerie πρέπει να σου πωω κάτι...

Ρ- Τι έγινε μωρό μου..μην με αχόνεις..

Ζ-Πρέπει να αναβάλουμε το γάμοο...

P-Zayn τι είναι αυτά που κες τα έχασες τελείοςς..ελπίζω να μου κάνεις πλάκαα..

Ζ-Ηρέμησεε Perrie ξέρω πως το περίμενες πως και πως..όμως συνέβηκε κάτι που ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου...

P-Δηλαδή??

Ζ-Πρέπει να πάω σε μια κηδεία κάποιας γνωστής κυρίας από τα παλιά...

Ρ- Οκκ Zayn αλλά θα έρθω μαζί σου...

Ζ- Θα περάσω να σε πάρωω...

Ρ- οκ..!!

Τελικά οι γάμοι ακυρώθηκαν.... η Εμμέλεια ετοιμαζόταν να πάει στην κηδεία όμως όλο και ποο πολύ σκεφτόταν το αγόρι που ακόμα δεν μπορουσε να βγάλει από το μυαλό της .....Άραγε θα τον ξανά'βλεπε??..Η μοίρα θα ήταν με το μέρος της ..??Ένα μόνο ήξερεε....ο Jawadd ήταν ακόμα ο άνθρωπος στον οποίο άνοικε η καρδιά της...

Γεια σας!! Τι κάνετε??Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το παρτ... Ευχαριστώ όσες το διαβάζεται .....Θα μπει σύντομα και επόμενο παρτ...Τα φιλιά μου σε όλες..

Just by accidentWhere stories live. Discover now