Capitolul 1

244 6 0
                                    

Eram mica cind am aflat ca sunt grav bolnava si nu voi trai prea mult, asa ca, la aniversarea de 16 ani am decis sa imi trăiesc viața la maxim.
Traiesc cu familia mea intr-un mic orasel, invat la scoala, sunt o fata obisnuita. Dar in urma cu citeva saptamini s-a intimplat un miracol... tumoarea nu a mai crescut si am multe sanse sa fiu o fata normala.
In general sunt o persoana singura, nu prea comunic cu multi oameni, asa ca am decis sa plec la o petrecere. Mi-am facut multi prieteni, m-am distrat iar cel mai important M-AM INDRAGOSTIT. Dragoste la prima vedere, si sunt foarte fericita.
Nu am mai simtit asa sentiment niciodata, ceea ce era foarte ciudat dar minunat. Si chiar daca nu am avut curaj, m-am apropiat de acel baiat frumos, saten cu ochii căprui care ma excita la fiecare privire. Era Marck iar eu - Mia fata firava si inocenta care Visa la o lume perfecta. Asa am devenit prieteni. Plecam impreuna la film, in parc, vorbeam ore in Șir la telefon.
Intr-o zi mi-a spus ca ma Iubește mai mult ca un prieten si vrea sa stie daca am si eu același sentiment. Si eu am spus da, era pentru mine persoana perfecta si doream sa trăiesc cu el pina la nesfirsit. Totul a fost bine pina intr-o zi.
Acea zi a ramas ca o pata neagră in mintea mea si nu o voi uita niciodata. A fost ca o lovitura pentru mine.

PRIMA NOASTRA SAPTAMINA
Am trăit un vis in acele zile, mi-a dăruit tot. Am avut primul meu sărut, cel mai pasional care l-am avut cindva, nu ca as mai fi avut pina atunci, dar a fost perfect sa simti cum buzele lui, le ating pe ale tale si tu simti cum prin corpul tau curge dragoste ca dintro cascada de iubire, bratele lui care te cuprind iar mina încâlcită in par care te duce la extaz. Emoții care nu pot fi descrise. Am trăit un vis care nu sa mai terminat.
Intr-o zi am plecat la o petrece in stil rock si neam distrat de minune, am facut cunoștință cu Gașca lui.
Era o fata Ina, o fata blonda,ochii căprui. Toti ii spuneau Nini, nu stiu nici pina acum de ce asa ca, ii spuneam si eu. Nini era fosta lui Marck, m-am împrietenit foarte repede cu ea. Era o fata prietenoasa si la un moment dat am întrebat-o
- De unde te stii cu Marck? Si de ce vati despărțit?
La care ea imi spune ca a înșelat-o si sa fiu atent cu el. Nu am vrut sa accept asta, am incercat sa trec la alta tema de discuție.
Fiind plictisita am plecat la Marck si am spus ca vreau acasa. El a negat sarcastic ma luat de mina si am plecat intr-o camera libera, întunecată si ma aruncat pe pat. Era beat. A inceput sa ma scufunde in sărutări, sa isi scoată hainele de pe el, sa le arunce prin camera. Mi-a descheiat rochia din spate si sa ma dezbrace cu Mișcări senzuale si eu.....

Suflet perversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum