Ako sa to začalo ( 1 časť )

1.3K 37 8
                                    

Ahojte :) :D vitajte pri novom príbehu ktorý bude o krasokorčuliarke a hokejistovi , ako sa ich nenávisť k sebe zmenila na lásku. Časť mien bude v príbehu vymyslená a časť bude z reálneho sveta myslím , že to poznáte. Bola by som rada za váš názor , zdieľania atď. Dúfam , že sa vám bude páčiť za malé / veľké pravopisné chyby sa ospravedlňujem.

Preboha ja nestíham o 10 sa mi začína tréning ja sa musím pripraviť a teraz je už 9:30 prečo si ma nebudil však... Bože ja ťa zabijem - bolo prvé čo som zakričala v pondelok ráno na svojho nastávajúceho ktorý ako vždy ešte spí. Ale počkajte zabudla som sa vám predstaviť moje meno je Elena Ilinykh a som ruská profesionálna krasokoršuliarka zlatá a bronzová medailistka zo Sochi a môj snúbenec sa volá Michel , Michel Miklík je to slovenský hokejista , ale teraz hrá v Chabarovsku tabuľkovo najhoršom týme KHL ale to nie je podstatné pre teraz. Na teraz vám musí o nás stačiť toľkoto , ale určite nás viacej spoznáte po prerozprávaní dlhého miestami srandovného ale aj smutného príbehu ako sme sa stretli no poďme na to. Všetko sa to začalo na olympiáde v Sochi na začiatku tohto roku bol myslím pondelok a ja som trénovala aj s mojím tanečným partnerom na krátky program z ktorým súťažíme už v stredu. Tréning trval ako vždy asi dve a pól hodiny a hneď po nás na ľad mali ísť trénovať nejaky slovenský hokejisti o tej krajine viem asi toľko , že sme ich vo finále ms 2012 porazli :D . Ja som už schádzala z ľadu a vedľa mňa už korčulovali hokejsiti prechádzali som s odporom popri nich ( ja a hokej nič moc proste je to šport ktorému nikdy neporozumiem zbytočne sa tam nakorčuľujú a nič z toho vždy padajú , bijú sa proste nič pre mňa ) potom som prechádzala okolo posledného pozrela som sa mu do očí a spadla som áno hneď ako som ho videla zamilovala som sa ? neviem , ale páčil sa mi on sa ma lámavou angličtinou spýtal či som v pohode ja som mu síce po rusky , ale povedala , že áno a ďakujem za opýtanie. Potom som už vykročila k šatni keď ...

Pokračovanie na budúce :) som zvedavá na vaše názory píšte. ♥

Z Nenávisti LáskaWhere stories live. Discover now