"Oh kana Neth, duot pa gamay Neth,"
Partida ni bayhana. Gadali man. Gusto pa ta nako ihinay hinay ug sulod aron sure ball.
"Iduot na dayon Kenneth ba aron mahuman tag dali!" Reklamo pa ni Renda nga dagko na kaayo ug singot.
"Oh mana, unsa naman sad?" Tubag ra sad nako ug nag action pinataktak sa akong kamot. Naminhod sa akong gibuhat.
"Kanang taas-taas na sad," tudlo niya sa pinutol nga wire sa akong kilid while ga pugong sa lamisa nga gibutangan sa among project. Last project ni namo sa isa ka minor subject before mo graduate. Naa mi karon sa ila kay ga board ra man ko dapit sa skwelahan ug wala say lain tao sa ilaa.
BS Animal Bio ko ug siya BS Educ major in English. Blockmates mi sa isa ka subject. Whole semester na mi sigeg lalis kay kami ang assigned partner for the whole sem.
Gwapa si Renda. Coca-cola ug lawas. Literal nga coca-cola apil tong bugdo sa botelya. Chubbyhon siya pero kanang chubby nga pinalami.
Di ko manyak mga brad pero sa sige na namong uban ni Renda, kabantay ko nga bugdo siyag dughan, bugdo ug lubot ug bugdo sad ug ubos. Literal nga fluffy.
Di sad ko feelingon pero feeling nako kanis Renda, naibog nako. Ikadaghan na nako siya nasapnan magtutok or maglingi sa akoa. Mura bitaw ug char char ra ang pagminaldita unya na ibog na diay sa akoa. Gwapo man gud ko. Di jud nako na ideny. Gwapo ko, taas, football player, ni moreno tungod sa akong sport ug gwapo jud ko.
Tunga-tunga sa among progress, nanghanggat ug snack si Renda.
"Kenneth! Ali diris kusina, pakan-on sa tika,"
Abi kog unsay ipakaon, iyang bingka diay.
"Kalami sa imong bingka Renda oy. Milky kaayo," storya pa nako samtang ga usap dala piyong-piyong sa kalami.
"Kabalo ka unsa pay lain lami?"
Gilingi nako siya. Nihinay siyag duol nako.
"Oh, ikaw lami," wa na nako napugngan akong baba.
Tuo mo sa dili, mas paspas pa kong the Flash ug in ani storyahan.
Sunod nalang nakong nahimat-an, gihidga na nako si Renda sa iyang katre.
Kita sa iyang nawong ang kashock ug kahadlok pagkakita niyas akong bunal.
I positioned myself in between her and glorified the blessing in front of me. Makakanta nalang gyod kag
Lame siyang bayhana
Lame siyang bayhana,
Lame siyang bayhana, Lameee"Hinaya," storya pa niya.
O? Karon gusto naka hinayon labon ganina grabi nimong paduot sa akoa.
Akong gikalit mga brad. Unsa pa may dugayan nga basa naman kaayong perlas ni inday.
Pero sht. Makasulirap. Astang inita ug huota.
Pagtan-aw nako sa iya, naa nay luha iyang mga aping.
Nabalaka ko.
I glanced the area that connected our bodies.
Bloody hell! In a British accent!!
"Virgin ka?!" Siga akong mata pagpangutana sa iyaha.
Hilom ra siyang nitango.
Action nakog withdraw akong junior. Nakonsensiya ko. Abi nakog dili na.
Nganong ako iyang una? Di man mi uyab or unsa ba.
"Ayaw. Padayon lang," storya pa niya ug nilihok patagbo sa akong lawas.
Grasya na ni mga brad. Balibaran pa ba?
______
RENDA
Bigaon na tingali ang matawag sa akoa pero dugay na kong nagkagusto kay Kenneth. Sukad first year pa lang. Di na gani siguro ni gusto lang, but maybe I am in love with him.
May nalang before nahuman akong upat ka tuig aning skwelahana, nagkablock ra jud mi.
Gusto ko siya akong una maong akoa tong nabuhat. Desperada na sad tingali ko kay pila na lang ka bulan, mo graduate na mi.
Sa karon, regular na namong ginabuhat ni Kenneth kato nga butang. Daghan na mig nasulayan ug na experimentuhan. And duha na lang ka semana, mo graduate na mi.
Wala mi label. Kontento ra mi sa kung unsay naa sa amoa. Kay kabalo ko, after graduation, mo uli na dayon siya sa ila didto sa Butuan. Di ko gusto ma attach pero di nako mapugngan sa sige ba naman namong uban kada adlaw.
_____
KENNETH
"Harder, Neth,"
Shit. Mao ni akong ganahan. Makagana jud kaayo ning in-ani ba. Asking for more. Maong sa sugod ginahinay nako aron manggigil si Renda.
Pag sugod namo ni Renda sa among kabuang, na undang sad akong kabuang sa mga bae.
There's something in her that makes me want my world to just revolve around her.
"Neth, kusga please," she's already pleading for more.
"Ganahan jud ka mukiyod kog kusog? Hmmm Ren?" I asked teasingly.
She nodded and bit her lower lip.
Damn this girl!
Sa way pagduha duha, nikiyod kog kusog. Duot. Paspas. She likes it that way. She's my wild Renda. Mine. And mine alone.
I stared at her face. Wa na siya sa huwisyo. She's been moaning that is like music to my ears while her proud breasts are bouncing against our body's tempo. She's near. And so am I.
And then we both reached our climax. Nihigda kos iyang lawas sa kakapoy.
I reached for my phone to check the time. Pagtan-aw nako sa table, naa koy nakita nga gamay nga sachet pa foil ang cover. And then all I could ever utter was
"Shit."
•••