Y/N's POV:
Είμαι σχολείο και έχω Ιστορία με έναν κουκλί καθηγητή μου αχ ώρες ώρες σκέφτομαι πως θα ήταν αν με έβαζε κάτω και ...αχ σύνελθε είναι καθηγητής σου.*Dring Dring*
Mr.Jin:" Y/N μην φύγεις πρέπει να μιλήσουμε οι υπόλοιποι καλό μεσημέρι."
Αχ τι να θέλει αγχώθηκα ευτυχώς φόρεσα αυτά που αναδεικνύουν τις καμπύλες μου.
Pic👇
Y/N:"Ακούω κύριε"Μr:"ξέρω πως με γουστάρεις φέναιτε στον τρόπο που με κοιτάς μωρό μου"
Υ/Ν:"Ε..Εγώ δεν..."
Mr:"μην αντιστέκεσαι έλα στον μπαμπάκα και σου υπόσχομαι θα περάσουμε τέλεια."
Με τράβηξε και έκατσα στο πόδι του αχ με αναστατώνει μόνο που αναπνέει δεν με ενδιαφέρει τίποτα θα κάνω ότι μου πει.
Mr:"Σκύψε και κάνε την δουλειά σου σαν καλό κορίτσι"
Τον υπάκουσα και άρχισα να του περνώ πίπα αργά και βασανιστικά. Με τράβηξε από τα μαλλιά και πλέον πήγαινα με τον ρυθμό του. Ήθελα τόσο πολύ να τον ικανοποίησο. Τελείωσε στο στόμα μου και τα κατάπια όλα.
Mr:"Αχ έχεις ένα άρωμα κόλαση μικρή και δεν στο'χα τώρα ανέβα στην έδρα και χαλάρωσε."
Ξάπλωσα στην έδρα και άρχισε να με φιλάει σαν διψασμένο λιοντάρι κατέβηκε στο λεμό...μετά μου έσκισε τα ρούχα και έμεινε να με κοιτάει με τα καυτά μου εσώρουχα.
Pic👇
Επιτέθηκε στο στήθος μου και άφηνε σημάδια μέχρι χαμηλά στην κοιλιά μου.
Μου έβγαλε τα εσώρουχα και μου κάλυψε τα μάτια με ένα μαύρο σάλι με έβαλε να κάτσω πανό σε κάτι που από τι κατάλαβα ήταν ένα sex machine που ο ίδιος μπορούσε να ελέγξει την ταχύτητα.Pic🔞👇
Το έβαλε στο 2 για αρχή και συνέχιζε να με φιλάει στο στήθος. Μόλις αναστέναξα το έβαλε στο 5 και άρχισα να τρέμω ολόκληρη το έβαλε στο 7 και εγώ δεν έπερνα ανάσα από τους αναστεναγμούς και την ηδονή.Mr:"Σαρέση μωρό μου?"
Υ/Ν:"Αχ ναι πολύ μπαμπάκα αχ"
Τότε απροειδοποίητα μου τον έβαλε από πίσω και έβαλε το μηχάνημα στο 9. Δεν σταματούσαν τα βογγητά μου.
Υ/Ν:"Αχ μπαμπάκα τελειώνω δεν μπορό αχ"
Σαν τελείωνα πηγενε ποιο γρήγορα και τελείως βαθιά μέσα μου και το μηχάνημα το έβαλε στο 10. Τελείωσα και αυτός συνέχιζε ακόμα ποιο άγρια τα μάτια μου γύρισαν και απελπισμένα ζητούσα να σταματήσει. Τελείωσε μέσα μου και βγήκε έξω έκλεισε το μηχάνημα.
Υ/Ν:"Είσουν τελείως μπαμπάκα ποτέ θα το ξανά κάνουμε?"
Mr:"Κάθε μέρα μωρό μου είσε μόνο δικιά μου"
Και έτσι έφυγα από το σχόλιο βέβαια δυσκολεύτηκα να περπατήσω αλλά ντάξει.
Ελπίζω να σας άρεσε πολύ πιο ανώμαλο από το προηγούμενο so sorry αν cringares❤
Byee❤
YOU ARE READING
One shots / Kpop
Fanfiction🔞Diavazete me diki sas efthini🔞 *An thelete kapia istoria na mu pite prota*