Hello I m writing next part for this OS because my dear darling reader and follower requested for this next part in the cutest and sweetest possible way ..........and I cant my dear readers wish.......so finally I m convinced to write this part of the OS I know it's one shot but couldn't deny my dear requestors so this part is for my readers.......
In afternoon
Priya called ram to check whether he had his lunch or not......
After 2_3 rings ram picked up call
Ram saw priyas name flashing on screen so he said paradon me guys I need break for 10 min we can continue after that......
The employees left the meeting room ram picked up the call....
Ram : hello.....Mrs. Kapoor.......itna miss kar rahi ho mujhe......haan?
Priya : Mr. Kapoor.......please mai apko miss nahi kar rahi hun......maine bas yeh puchne ke liye call kiya ke apne khana khaya ke nahi....??
Ram : after taking a big pause said haan....
Priya : aap jhuth bol rahe hai na.....I can know from your voice .....
Aisa kyun karte hai ap Mr. Kapoor ek baar kaam mein lag jate ho toh kahi ka bhi dhyan nahi hota apko .......na khana na apni sehet ka Mr. Kapoor.....aap aisa kyun karte ho ......kyun khyal nahi rakhte aap apni sehet ka ?Ram : haan baba haa khalunga.....
Priya : nabi abhi ke abhi khayeinge its already 2:15 Mr. Kapoor.....please abhi ke abhi !!!
Ram called Jenny to inform that he is taking lunch break and ask employees too to have lunch we will continue after that....
Jenny : ok sir...
Ram : ok priya khush ab ?
And ram opend tiffin and was eating.....
Ram : waaaw priya kya mast bane hai chole I jus loved it......
Priya : thanku......I m happy apko acche lage .....
While eating....ram asked
Ram: Priya sacchi batao mujhe miss nahi kar rahi thi ?
Priya: yeh kya baat hui mr. Kapoor ofcourse yaad arahi thi apki actually nahi arahi thi yaad apki kyun ki yaad uski ati hai jise hum bhulte hai apko kabhi bhul paungi hi nahi toh yaad kaise ayegi.....??
Ram : I love you soo much sweet heart.......
Priya : me too.....
Ram : Priya yeh me too kya hota hai directly bolo na.....please.....
Priya: noo......
Ram : priya abhi tum aram karlo ......abhi so jao mai tumhe raat ko sone nahi duna .....apni neend puri Karlo abhi......
Priya firstly didn't understand what he was saying so she asked kyun neend kyun puri nahi hogi ?
And then realised why he said that .......and she abruptly stopped saying what she want to say .....and blushed profusely.......
Ram : jaan abhi se itna sharmaogi toh raat ko kya hoga........hmm ?
Priya: Mr. Kapoor please..............
Ram : kya please darling please ek baar bolo that u love me.....
There was knock on the door ......
Priya : Mr. Kapoor I think apko jana chahiye.........
Ram : priya please jaan ek baar bolo.....