8.𝔟ö𝔩ü𝔪

148 3 8
                                    

Jiminle biraz daha oturduktan sonra beni evime bırakmışdı. Kızlara niye gittiğimi açıklamıştım ama jiminle anlaşma yapacaktık onu unnutmuştum tellefonumdan onu arayacaktım ama onun hala telefonumda bir ismi olmadığını farketim ben onu bay sorunlu diye kaydetim tanışalı yeni olmuşdu ama bana sorun çıkarcakmış gibi hissediyordum.

📞📞📞

"alo jimin"

X"jimin şuan müsait değil canım"

"sen kimsin neden müsait değilmiş"

"ben dahyun bir işimiz var bu yüzden müsait değil"

📞📞📞

Suratıma kapatı kız, gıcık sürtük, bu jiminde ne kız düşkünüymüş habire bir kızla

Rose'nin odama gelmesiyle jimini kafamdan sildim

Rose"unnie seninle bir konu hakkında konuşabilirmiyim?"

" tabiki anlat"

Rose"ben chanyeol diye bir çocukdan hoşlanıyorum aynı okula gidiyoruz ve bu çocuk jimin ile arkadaşmış"

"ne ara aşık oldun sen ya ve cidden hellal olsun çocuğun anasınında ismini biliyormusun"

Rose"yah unnie dalga geçme annesinin ismi dae buarada"

"oha senden korkmaya başladım peki benden ne istiyorsun"

Rose"siz şimdi jimin ile arkadaş olmuşsunuzdur yarın buluşsanızda o chanyeol lü alsın yanına sende beni gezelim dördümüz"

"yarın ararım jimin bey müsait değil şuan karı kızla meşgul"

Rose sinsi sinsi gülmeye başlamışdı

Rose"kıskandınmı"

" ne kıskancam be yeni tanışdığım birini"

Rose"tamam tamam kızma hemen"

Tam gidiyorken odamdan yine konuşmaya başladı hiç bana çekmemiş ne çene var bu kızda

Rose"jisoo seni ve lisayı çok sevmiş yarın akşam yemeğe çağırdı evine lisa gelicekmiş sen de işsiz olduğundan geliyoruz dedim ona"

"belki işim var hiç sormayın zaten bana"

Rose"geliyorsun demi ama ayıp kıza"

"tamam geliyorum hadi çık odamdan"

Odamda  tek kalmayı seviyorum bu yüzden rose yi kovuyordum ve birazda uykum vardı

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah dan beri rose başımda jimini aramamı istiyordu ben jimine dünkü olaydan dolayı bozulmuşdum ama beni ne ilgilendirir

"of tamam rose arıyorun"

Rose"bekliyorum:))"

📞📞📞

" alo jimin"

Jimin"efendim jennie"

"dün seninle anlaşma yapmadık bugün bizim eve yakın olan sahilin oraya gel yapalım ha birde sen chanyeol ile arkadaşmışsın onu al getir"

Jimin"tamam da chanyeol ne alaka"

"bende kız kardeşimi getircem canı sıkılmış evde chanyeol ilede aynı okula gidiyormuşlar konuşsunlar onlar"

Jimin"tamam"

"bayss"

📞📞📞

Rose"gidiyormuyuz buluşucakmısınız chanyeol gelicekmiymiş gidicekceksek nereye gidicekmişiz yoksa hayır mı dedi keşke hiç demeseydim ya"

𝙺𝚒𝚛𝚊𝚣 ç𝚒ç𝚎ğ𝚒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin