hepiniz cevaplayın pls sonuçta bilgilerinizi çalıcam
1-Adın ne?
-Buse2-Esmer?Kumral?Sarışın? işte hangisisin
-Esmer;)3-Bu kitapta bana katılmadığın bir an oldu mu?
4-Kitaptan sıkıldın mı?
-Ne yalan söyleyim hayır.Bölümleri atarken kahkaha atıyorum hep.5-Beni ne kadar seviyorsun % üzerinden söyle
-%36 fln6-Cinsel yönelimin ne?
-Hetero7-Lgbt+ destekliyor musun?
-Tabiki evet belli olmuyor mu:D8-Dış görünüşünden memnun musun?
-Pek değil9-Netflixin hangi dizisinde hangi karakteri oynamak isterdin?
-Elite/Rebe10-Hiç Bad boy kitaplarını ciddi ciddi okudun mu?
-Evet hatta bir tane var kitap klişeden geçilmiyor ama hala beğeniyorum.11-Hiç cringe bir hareketim oldu mu?
12-Sizce kitap kaçıncı bölümde final olmalı?
-1000 yeter(cko kısa olcak bliorm😢)13-Hiç küfürlerimden rahatsız oldunuz mu?
-Olduysanız söyleyin lütfen kendime çekidüzen vericem.14-Wattpadte en samimi bulduğunuz 2 kişiyi etiketleyin.
-ay bu etiket şeyi cok saçmaymış ya kanser oldm neyse siz yapın15-En sevdiğiniz dizi?
-Breaking Bad16-Cem mi?Selahattin mi?Kubilay mı?Mert mi?
-Selahattin17-Kaç kardeşsiniz?
-218-İyi bir ses mi? yoksa iyi bir oyunculuk mu?
-Ses19-Beni samimi buluyor musunuz?
-belkiii20-Saçma fotoğraflar 3 gelsin mi?
-EVATSorular bitti yani pardonda şu soruları bulucam diye düşüne düşüne 3 IQmu kaybettim.Neyse belki biraz duygusal olabilir ama sizi gerçekten çok sevdiğimi bilmenizi istiyorum.İnsanlık hali bir gün hık diye gideriz söylemeden ölmeyim❤❤.
Lan sen ceme ne güzel bakıyorsun
maşallah maşallah ifşanız çıksın diye sabah akşam dua ediyorum