Taehyung, mint lassan féléve mindennap, ma is kiment a házuk mögötti virágos rétre. A tíz éves fiú imádta a virágokat, de főként az orchideák miatt indult útnak. A szülei először nem értették, hogy barátkozás helyett miért ezt csinálja, aztán beletörődtek. A fiúknak sosem ment az ismerkedés, meglehetősen különc volt, és bár imádták volna, ha lesz egy barátja, nem akartak rá erőltetni semmit. Ha Taehyung a játszótér helyett virágokat akar szedni, akkor virágokat is fog szedni.
Körülbelül öt perc múlva oda is ért az ő titkos helyére. Nem rég fedezte fel, hogy néhány bokor takarásában van egy kisebb placc, ráadásul oda is nőtt néhány orchidea. Magyarán csend volt ott, és a gyönyörű növényekből is talált ott valamennyit. Neki ennél több nem is kellett. Szóval bebújt a bozót mögé, aztán csak nézett maga elé.
Amikor elkezdett sötétedni kikászálódott onnan, majd megállt és körülnézett. Anya is megérdemli, hogy lássa ezeket, nem? Leguggolt, kitépett a földől pár szálat, aztán futott is haza. Nem szerette a sötétet, ijesztőnek találta.
Amikor végre bement a házba boldogan adta át a virágokat az anyjának, aki egy kedves mosollyal vette át őket.
- Legközelebb apának is hozzál, jó? Még a végén megsértődik, hogy nekem ilyen szép orchideáim vannak, neki meg egy sincs.
- Mhm - bólintott Taehyung. Nem akarta az apját szomorúnak látni.
YOU ARE READING
Orchidea [vmin] [befejezett]
FanfictionTaehyung és Jimin barátságának kezdete. - bts fanfiction - rövid részek