3. BÖLÜM (bubamıza bakın bea😏

670 34 41
                                    

Onlar uyurken onlara makyaj yapsak ve çok güzel bir kadın olsalar sabah uyandıklarında yüzlerini görseler  tepkileri??

Slenderman:*esner ve aynanın önünden geçerken yüzünü görür ve şaşırır*  benim yüzüm var * yüzüne dokunur ve parmaklarına bakar ve bunun bir makyaj olduğunu anlar ve biraz üzülür* ughhh S/A çabuk benim bu yüzümü silmeme yardım et!!!...

Jeff: * aynanın önünden geçer ve şaşırır çünkü çok güzel bir kadın olmuştur*( sjjsjsjs) vayy ne kadar da sexsi yim gidip erkeklere yavşıyayım sonra onları öldüriyim 😏     (😑)

Toby:*esner aynanın önünden geçerken yüzünü görür*
Ağağağağa nen kadın olmuşum!!......
He he he biraz masky le uğraşalım bari

Liu: *aynanın önünden geçer* .... b-bu Da kim böyle!!
Sully:selam güzel bayan UwU
Liu: sully!! Bana ne oldu böyle *yüzüne dokunur ve bunun bir makyaş öldüğünü anlar* ohh..  kim boyadı benim yüzümü...!

Masky: *aynanın önünden geçer* O-O.... s-slendy aynanın içinde bir k-kadın var...!

Hoody:aynanın önünden geçer* O-O s-sende kimsin ve aynamın içinde ne yapıyorsun.... n-neden benin y-yaptığım hareketleri yapiyosun...  yüzüne dokunur ve bir makyaj olduğunu anlar* nee! Ben şimdi kendimle mi konuştum.. aghh bu makyajı kim yaptı lan bana!!!

Eyeles.j: *aynanın önünden geçer* ......
*El sallar yansımasında aynısını yapar* O-O *yüzüne dokunur makyaj olduğunu anlar* ohh bi an aynada biri varmış zannettim.. Peki bu hale nasıl geldim ben??

Ray: aynanın önünden geçer*  OwO
Naber bebeq        ( -_-)
Benimle yatağa gelirmisin ( buna pek birşey bulamadım sorry ehü ehü :'(  





Selamun aleyküm arkadaşlar

Evet sürekli bi takım sorunları olan bir yazarınızım acayip moralim bozuk.. nedense hiç gülemiyorum içimde öyle bir his yaşamadım 2 haftadır böyleyim ve evet yine bir akrabam öldü..

Evet malum cenazesinede gidemedik....

Offf neyse

Şimdilik bu kadar..

Çok kişi olmasakta yakında kocaman bir aile olabileceğimeze inanıyorum

¤{ SEVİLİYORSUNUZ}¤


BYS😘😘😘♡♡♡



CREEPYPASTA Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin