" Hikayeye başlamadan önce hepinizin kapağı görür görmez hangi duygularla oku butonuna bastığınızı tahmin ediyorum.
Leaky kafayı mı yedin?
Cho ve Harry mi?? Daha neler!
**** CHO ile ilgili nasıl hikaye yazarsın??
Sakin ol dostum ve açıklamayı okumaya devam et :)
Şöyle üstün körü bir araştırma sonucu Cho ve Harry ıçın wattpad de bir hikayenin yazılmamış olduğunu fark ettim. Türkiye'de veya yurt dışında yaşayan potterheadler arasında shipleyen var mı bilmiyorum fakat Charry seven birine dahi rastlamadım.
Ve beni bu hikayeyi yazmaya iten şey de bu oldu.
Denenmemişi denemeyi seviyorum, ne diyebilirim? :)
Aranızdan bazılarınızın merakına yenik düşüp ne yazdığımı okumaya çalışacağınızı, bazılarınızın da KATIYYEN OKUMAM yorumları yazacağınızı biliyorum.
Rahat olun dostlar, her iki şekilde de kararınıza saygı duyuyorum ve sizin de yeni şeyler deneme kararıma saygı duyacağınızı biliyorum.
Çünkü amaç da bu :) Sevmediğimiz shiplere saygı duymak.
Cho yu sevmediğinizi biliyorum ( Ben de sevmiyorum ve buraya nedeni ile ilgili bir sürü madde sıralayabilirim ) ve onu wattpad de yazılan hikayelerde kötü kadın olarak gösteriyoruz. ( ki ben de aynısını yapıyorum )
Bu algıyı kırmak istedim. Cho nun hatası Cedric in ölümünden sonra karmakarışık duygulara girip dengesiz davranmaktı. Her ne kadar sevilmese de Harry Potter evreninin bir karakteri olarak düzgün olarak anılabileceği kısa bir hikaye vermek istedim.
( Teşekkür baykuşunu bekliyorum Chang.)
Bunu ne zaman yayımlarım bilmiyorum fakat şimdiden hinny fanları arasında çok sansasyon yaratacağından adım gibi eminim.
Aranızda hikayelerimi okuyan varsa zaten kaos sevdiğimi biliyorlar :D
Umarım begenirsiniz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry × Cho
FanfictionHepinizi açıklama kısmına davet ediyorum ;) /Tüm hakları saklıdır./ (Harry Potter fanfiction çalışmasıdır.)