◇One Shot◇

1.3K 102 758
                                    

" Eger Harry Potter, hayatını Cho Chang ile birleştirmiş olsaydı ne olurdu?"

Not: Hikaye tek bölümlüktür.

Ve sizden rica ediyorum, lütfen bu bölümde Cho ya peynir benzetmesi yapmamak için kendimizi tutalım :)

Keyifli Okumalar...

......................................................................

" Hayatım, sence de biraz fazla olmadı mı?"

" Nesi varmış?"

" Err, " Harry, kekin üzerinde dolu dolu görünen pasta kremasına işaret etmeye çalıştı. " Fazla şişkin."

" Amaç da zaten o." dedi Cho, parmağını artan kremaya daldırıp Harry nin burnuna sürdü. " Dolu dolu görünmeyen bir pastada lezzetten söz edebilmek mümkün olabilir mi?"

Harry burnunun ucundaki kremayı yaladı, onaylayan bir ses çıkardı.
" Eh, en azından tadı güzel."

" Bir şey mi ima ediyorsunuz Mr. Potter?" dedi Cho, tek kaşını kaldırdı.

" Hayır." Harry, kadının yanağını öptü. " Sizin de tadınızın güzel olduğunu söyleyebilirim Mrs. Potter."

Cho gülümsemeye engel olamadı.
Henüz iki aydır evliydiler ve bu şekilde anılmak tuhaf hissetmesine sebep oluyordu. " Hala kulağa garip geliyor."

" Tıpkı olması gerektigi gibi." dedi Harry. Cho ya başka bir öpücük verecekti ki duvardaki saat gözüne takıldı. " Tanrım, altı olmuş bile. Ron, kafamı uçuracak."

" Sadece birkaç dakika geciksen Ron nun seni öldürmeyeceğinden eminim."

Harry" Evet fakat pastayı geç getirirsem partiyi mahvettiğim için cesedimin üzerinde dans eder." dedi, yüzünü buruşturdu. " Biliyorsun, her şeyi Hermione den gizli yapmak için haftalardır kırk takla atıyor."

" Eh, bir ravenclaw olmasa da Granger ın zekasını küçümsenemeyeceği ortada." dedi Cho. " Ron'a boşa kürek çektiğini söylemelisin, çoktan fark etmiştir."

Harry " Sürpriz için şaşırır mı bilmiyorum fakat doğum günü pastasını senin yaptığını öğrendiğinde ağzının açık kalacağını söyleyebilirim." dedi. Pastayı tılsımlayıp paket haline getirdi.

Harry, ne kadar belli etmemeye çalışsalar da Cho ve Hermione nin birbirlerinden hoşlanmadıklarını biliyordu. Bu yüzden Cho nun doğum günü pastasını yapmak isteyerek attığı adım oldukça hoşuna
gitmişti. En iyi arkadaşının ve eşinin iyi anlaşmasını elbette isterdi.

Cho önüne düşen kısa saçlarını kulağının arkasına attı." Şaşırılacak ne var canım? Sonuçta aile dostumuz ve senin en yakın arkadaşın,öyle degil mi? En azından partide bizim de küçük bir katkımız olmalı."

" Haklısın." Harry itiraz etmedi.
"Ama yine de acele etmemiz gerekiyor. Yukarıdan hediyeleri alayım."

" Tamam canım."

Harry Cho nun dudaklarına hızlı bir öpücük koyup merdivenlerde gözden kayboldu. O gider gitmez kadının yüzündeki gülümseme bir miktar düştü.

Bunu sırf Harry i memnun edebilmek ve onu sevdiği için yapıyordu. Partiye giriş yaptıklarında neye veya hangi bakışlara maruz kalacağını iyi biliyordu. Her zaman böyle olurdu. Açıkcası insanları umursamıyordu fakat Hermione Granger ile iyi geçinmesi şarttı çünkü Harry onun en yakın arkadaşıydı.

Eskiden bu Cho yu delirten bir faktördü çünkü sevdiği adamın kendisinden başka bir kadınla yakın olması rahatsız ediciydi. Fakat zamanla Hermione yi tanıdıkça Harry ile arasındakilerin sandığı gibi bir ilişki olmadığını fark etmişti. Aralarında herkesin imreneceği türden sıkı bir dostluk vardı - ki Cho nun canını sıkan şey de buydu zaten.-

Harry × ChoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin