Can bozok

2.5K 14 2
                                    

Can Bozok yani no1,küçüklüğünden beri okulla arası iyi değilmiş.okullardan atilinca okulu bırakmak zorunda kalmış.babasi onu matbaa da ise vermiş. Artık bunalmış. Sonuçta yıllarca çalıştı. Babası ona tekrar okul mu iş mi ?diye sormuş.okulu seçmiş (çalismamak için) ama yine alisamamis. Liseyi sonunda bitirmiş. Babası küçük yaşta vefat etmiş.kendisi babasının ölüm yılını, kendisi dışında doğum gününü bilmiyor.o aralar 2pac dinliyormuş.Baktı gördü rap yapmayı beceriyor .Rap yapmaya karar verdi.

Rap e başlamak için bir mikrofon gerekliydi.parasiz olduğu için alamayacaktı. Bir mikrofon çaldı ve ilk rap inin adını çalıntı mikrofon koydu. Şarkıları gün geçtikçe daha değerlendi. Hayatında ilk kez sevgilisi oldu. Adı zeliha gürsoy du no1 ona hep zeliş derdi. Onla beraber şarkılar yaptı.

Ve daha birçok şarkı ile onun sesini onu tanıttı. 258noise ydi zelişin adi.no1in askere gitmesi gerekiyordu. Birkaç ay sonra geldiğinde zelişin kucağında bebeği vardı. No1 bu yüzden hayatına başka kadın almadı. Ve sonradan ona karşı şarkılar çıkardı.

_zeliş olmasada olur...

Gibi...
2019 da müziğe biraz ara verdi ama yinede müzik yayınlıyor...

PUNK *ART


...
Gün geçtikçe hayranları artmakta.
En çok dinlenen sarkiları=

-Örnek olsun hayatımı özellikle s*ktim - hayatını yıllardır bilenler anlar...

03.13 çaldığı mikrofon canlandirilmis ...

01.48

01.29


Birçok dizide yer alan şarkılar dir...

No1 in hayatını bir de ondan dinleyin

[] [] [] [] []
Su an 32 yaşlarında
Denizli doğumlu

Kendinize iyi bakin ya da bakmayın bu kimsenin umrunda değil bunuda unutmayın no ricpect fuck please hadi bye bye ♡♡

YENİ ŞARKISI ÇIKTI #TOKA#

Bu arada aklını kaçırma şarkısını yattığı akıl hastanesinde yazdı:(


-bir doğmuşum bin Ölmüşüm ve gülmüşüm cehenneme...

[]♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tek bölüm yapıcam ne de olsa no 1 in 1ini 2 yapamam
Bu adam hayatın ta kendisi hayatımda duyduğum en iyi yazar uyduruk şarkı yapmaz dinleyenlere yalnız olmadığını hatırlatır ...
Çalıntı mikrafon ekleyemedim ilk şarkısı NO1 in kanalında çalıntı mic olarak dinleyebilirsiniz kb*-*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

neo1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin