"molim vas zavežite pojase, uzlijećemo" govori stjuardesa preko zvučnika u našem privatnom avionu. Ja i Lucian sjednimo na svojim mjestima i igramo UNO, hehehe djeca... Ako se pitate ako smo mogli priuštiti privatan avion, pa moja mama i tata imaju jednu od najpoznatijih tvrtki a ja i brat smo modeli pa isto dosta zarađujemo.
"Malia, spava mi se"
"pa onda spavaj Lucian, šta da ti kažem"
"ali uvdje mi je neeeuudobnoooo"
"ufffff, ajde, dođi ovamo" Lucian me uvjek nagovori da legne s menom u moj krevet jer navodno moja ruka je sto puta udobnija od njegovog jastuka. On je zaspao a ja listam na mobitelu instagram.
(...)
"molim vas zavežite pojase, slijećemo"
"Uff napokoon, Lucian, budi se" Luci se digao i avion je sletio
"tata, molim tee može li jedan od vozača donijeti moj Lambo ovdje, ne želim ići s vama u Range Roveru" "i prije nego što kažeš, ne brini neću se izgubiti, imam GPS" kažem tati i nadam se da će pristati. Prije mjesec dana su sve naše aute doveli ovdje i nisam svoje bebice vozila odavno, a kako mi je najdraži lambo, njega ću prvog.
"uff uredu, možeš li i brata povesti?"
"ne, molim te , ne bi ga vodilaa"
"uredu, ali nemoj da te skuži da nećeš s nama jer ćeš ga onda trebati voditi sa sobom"
"okej, hvala ti, volim te i vidimo se kući" kažem mu i krenem. Na stražnjem parkiralištu kod hangara za privatne avione vidim moju bebuuu kako me čeka.
Dotrčim, jedan od vozača mi da ključ, bacim svoj ruksak na stražnje sjedalo i vidim da mi je pripremljena presvlaka. Hvala bogu što postoji Marko, moj vozač, on uvijek zna kađ mi što treba. Presvučem se, pozdravim Marka i upalim GPS da vidim gdje ću, ne da mi se odmah kući.
Obukla sam ovo:
YOU ARE READING
Famous life
RomanceMalia je sedamnaestogodišnjakinja koja se sa obitelji preselila u Los Angeles. Živi u svijetu bogatih i moćnih ljudi. No gdje će je sudbina odvesti? Nastavite čitati da bih saznali :)