06

47 45 20
                                    

Huhhh bosanyalah tiap tiap pagi kita bertiga je ada.Nak kerja susah dapat kerja sekarang ni.

Ha tulah pasal bosanlah duduk rumah.Emm cepatlah sikit aku sebenarnya tak sabar nak pergi bercuti ni hurm.

Wey kalau kau an jimin kau nk pergi tempat macam mana?Em kalau aku nak tempat macam cantik tenang tu pun dah ok dah.

Kalau kau pulak macam mana?Emm aku kalau macam yang kau cakap tu pun dah ok dah.Haaa kan.

Wey jungkook kalau kau macam mana pulak?Aku?emm kalau aku aku ok je janji ada aktiviti yang best.

Yeahhhh betul tu emm tak sabarnya.Kalau kawasan cam hutan pun boleh kan?Hah kau giler eii memang tak lah sheram shiyot.Ha tulah pasal.

Kan jhope yang cari tempat memang taklah dia nak pilih tempat macam tu kau tau kan jhope tu takut dengan tempat tempat macam tu.Betul gak tu.

===SKIP===

>---《HIGHT SCHOOL》---<

~~~/Jhope Pov\~~~

Erm nak pergi bercuti kat mana ni ermm cari kat google lah.

Haaa dah jumpa!Macam ok tanya dia oranglah nanti...Em aku rasa aku kena cari 2 atau 3 tempat sebab takut dia orang tak nak je.

Nanti suruh dia orang pilih sendirilah.

Cikgu dia terberaklah...Haish kenapa tak cakap nak pergi tandas!Tengok kan dah susah ni.Ha hyunjin awak pergi temankan dia.Baik cikgu.

Haish kadang kadang aku rasa aku ajar budak tadika.Haish nasib gue.

Ok cikgu keluar dulu jangan bising ok.Ok cikgu.

END POV

~~~/Jin Pov\~~~

Huh cepatlah nak bercuti aku dah penat bekerja ni.Aku nak happy happy pulak.

Tuk tuk tuk

Masuk!Bos hari ni bos ada meeting dengan ceo Jeon.Ha ok.Huh meeting pulak dah.Haishh.

Emm agak agak jhope dah jumpa tempat ke belum eh erm biarlah jhope yang uruskan.

END POV

~~~/Namjoon Pov\~~~

Doktor ada pesakit nak jumpa.Ha panggil dia masuk.

Oppa!Kenapa oppa tak call eun.Aduh apa perempuan tua ni buat kat sini ni!

Emm kau nak apa?Hey namjoon kenapa cakap macam tu kat I.Aish maaf puan saya ada kerja ni.Banyak lagi pesakit yang saya nak kena layan.

Saya betul betul tak ada masa sila keluar please.Alaa oppa ni.Haish kau nak apa hah tak faham bahasa ke hah!

Geli bodo kau tu dah tua tau tak umur kau dengan aku beza 10 tahun kau tau tak!Kau lebih tua dari aku tapi kau panggil aku oppa!Seyes lahh eii dah keluar aku banyak kerja nak buat ni!

Terhinjut bahu puan eun bila namjoon meningkinnya.Hey namjoon kau dengar sini baik baik jangan harap kau nak dapat anak aku kau lupakan jelah anak aku tu faham!

Heh aku memang nak lupakan anak kau tu pun bila aku fikirkan balik sampai bila pun aku tak akan dapat anak kau kalau kau asyik goda aku.

Tersentap puan eun lalu meninggal kan namjoon keseorangan.

Sejak itu namjoon dah tak ada apa apa hubungan dengan anak perempuan tua gatal tu.

END POV

~~~/Author Pov\~~~

Hi!Author disini mahu mengatakan sorry kalau ada yg x beberapa suka dekat bahagian namjoon pov tu sebenarnya author nak panjangkan ff ni tapi tak ada idea so tu jelah yang timbul.Hehehehe sorry...

END POV

¤《MALAM》¤

Weyyyy korang aku ada banda nak bagi tau ni!Ha apa dia macam best je.

Jhope dah jumpa tempat kita bercuti tapii tak semestinya kita pergi sinilah.Emm ni korang pilih lah tau kalau tak suka jhope try cari tempat lain.

Ok ok kat mana tu.Emm kat korea jelah kata nak kat korea.Ish memang kat korea tapi kat mana aishh.

Ha jap jap nak tunjuklah ni.Aku nak ambil telefon aku kat bilik aku.Ha ok cepat sikit tak saba ni.

Ha ni jap jap aku cari yang aku tgok tadi...

Ha ni jap jap aku cari yang aku tgok tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

N Seoul Tower atau Namsan Seoul Tower

Ni cadangan pertama lagi pun kita tak pernah pergi kan?Haah kita tak pernah pergi lagi.

Kalau cadangan kedua apa jhope?Kalau kedua jap.

Kalau cadangan kedua apa jhope?Kalau kedua jap

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dongbaekseom Island

Ni pun cantik jugak kita boleh tempah hotel dekat dekat sikit.Ha betullah cantiknya wahhh.

Emm kalau cadangan ketiga?cadangan ketiga ni last tauu.

Emm kalau cadangan ketiga?cadangan ketiga ni last tauu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Incheon Grand Park

Tempat ni pun macam ok kan kita boleh tenang tenangkan fikiran betul tak?Yes betullah but aku rasa kita cari  yang lain sikit.

Aku rasa aku nak cari tempat lain boleh?tanya jhope.

Emm lantak kaulah jhope kau yang kena cari.kte suga.

Ok aku nak tanya korang nak yang macam mana supaya senang sikit aku nak cari.

Ok jimin dulu kau nak macam mana?Aku nak tempat yang cantik.Ok.Taehyung?Tempat yang selesa.Jungkook?Tempat yang luas.Namjoon?Tak kesah.Suga?Tak kesah.Jin hyung?Emm tak kesahlah janji jin hyung boleh masak.

Okk jhope rse jhope tau nak bercuti kat mana nanti jhope tgok dlu eh.

Ha ok...Emm tak sabarnyaa lagi sebulan jer...Arhh uwuuu

TBC...

[SU]Bestfriend | JJK | PJM | KTHWhere stories live. Discover now