Předem vás chci upozornit na pár věcí ohledně této FAN FIKCE. Ano tato fan fikce je psána 13 holkou ano je mi 13 a ANO píšu tuhle trash fan fikci. Tohle bude EXTRÉMNÍ CRINGE, tak že radši bych tohle nečetla. Taky se tady budou vyskytovat anglické věty/slova, některé memes (možná hlášky z některých videí). Of course se tady budou vyskytovat fan facts a ZÁVORKY a samozřejmě takhle velké písmena (tím je myšleno: AHOJ atd..). Omlouvám když tak za gramatické chyby ve slovech, větách apod. Můžu říct že čeština mi nikdy nešla, tak že se moc omlouvám.Matteme jestli tohle vidíš nebo čteš MOC SE TI ZA TO OMLOUVÁM je to cringe já vím.
Tak že.....
Ahoj jmenuji se Alex je mi za pár týdnů 18. Žiju v České Republice (jak nečekané že?xD) a bydlím v Praze. Jako malá jsem jezdila za příbuznými na Slovensko, vlastně jsem tam bydlela když jsem byla malá, žili jsme tam do té doby, dokud nebyl čas jít do první třídy. Na Slovensku moje mamka měla jednu kamarádku a ta měla dceru a syna (a překvapivě to byli Moon a Klarisa). Jménem Samuel a Klára. Byli to moji nejlepší kamarádi a pořád jsou. S Klárou jsi furt píšeme, voláme, jezdíme k sobě domů atd. Se Samem se moc nebavím, jenom někdy jsi napíšeme. Oh..zapomněla jsem vám říct, že jsem youtůberka ano natáčím na Youtube. Věnuji se digitálnímu umění tím se snažím vysvětlit, že kreslím na počítači. Většinou natáčím speedpaint,tutoriály,animace a párkrát jsem natočila video s Klárou a i se Samem.No nic zpátky k ději.
-Pondělí 10:05
Uhh..fuj ráno. Měla bych se jít nasnídat, řekla jsem rozespale a sešla jsem dolů do kuchyně. "Dobré ráno ospalče" . Řekla mamka a usmála jsem na mě. Ironicky jsem se zasmála a flákla jsem sebou o gauč. Lehla jsem si na ni a prohlížela jsem instagram. Přišla mi zprávo od Kláry.
K: Ahoj Aleeex jak se máš a co děláš?
A: Ahooj no jako nedělám nic noooo, tedˇ jsem se vzbudila :/. Jinak se mám dobře ;v;.
A: A co ty?
K: Nooo celkem fajn aaa chtěla jsem se tě na něco zeptat u.u?
A: Ahaaa a na co? owo
K: Well...chtěla jsem se tě zeptat na to, jestli by jsi nechtěla přijet sem k nám. Protože rodiče nejsou doma na nějakou dobu, tak jsem se chtěla jen zeptat uwu.
A: :O
A: Moment zeptám se mojí mamky úwú.
K: Okaaaa u.u
A: okii prej můžu :D
K: :O
K: Yaaas :D
K: Tak přijedˇ zítra -.-
A: Dobřeeee uwu
K: Oki bai bai -.-
A: Paaaaaa
konec konverzacePoložila jsem si mobil na stůl a šla jsem ke jídelnímu stolu. Dala jsem si toust a míchaná vajíčka. Šla jsem si učesat vlasy,vyčistit zuby a převlíknout se. Oblíkla jsem si tričko "Nirvana", černé džíny, černou "Trasher" mikinu a ponožky s nápisem "bruh". Když jsem se převlékla a otočila jsem se tak jsem viděla modrou barvu na vlasy. Vzpomněla jsme si na to jak jsem si tu barvu kupovala 2 měsíce zpátky a mamka mi řekla něco jako: JakO NeBudeŠ si BaRvIT VlasY Na mOdro BudEš vypadAT jakO DEbIl a bla bla bla.
Šla jsem do svého pokoje a začala jsem si balit věci na cestu. Začala jsem hledat batoh a tašku. Hledala jsem svoje ukulele které mám od svých 12 let. V tom vidím svého malého ,jak to ukulele drží a směje se. ~Alex angry lound mode on~ ...POJDˇ JSEM TY MALEJ SMRADE JINAK TĚ VYKASTRUJU!!!
Když jsem běžela za ním spadla jsem na schodech a z plných plic jsem zařvala na celej dům "DO "PRDELE! Zvedla jsem se ze země a vzala jsi svoje ukulele zpátky. Šla jsme zpátky na horu a ukulele jsem dala do obalu/kufru na ukulele.
O 20 minut později.....
Rozhodla jsem se, že pojedu ještě dneska. Proto jsem si vzala všechny věci rozloučila jsem se s Mámou a Tátou. Vyšla jsem z domu a šla jsem na autobusovou zastávku.
O dalších 20 minut později...
Už jsem dojela na vlakové nádraží. Už jsem si koupila jízdenky a čekala jsem na vlak.
O pár minut později dojel vlak a nastoupila jsem do něj. Našla jsem si volné místo na sezení, sedla jsem si dala jsem si sluchátka do uší a poslouchala jsem písničky.O pár hodin později....
Vlak už se zastavil a viděla jsem z okna natěšenou Klárou jak stojí a čeká na to, až vylezu z vlaku. Vystoupila jsem z vlaku a rozběhla jsem se proti ní a dala jsem jí pořádný objetí. Ahooj, řekla jsem se slzami na krajíčku a usmála jsem se. No nazdaaar řekla Klára, která měla taky slzy na krajíčku a taky se usmála. Vzaly jsme moje věci a šly jsme na autobus. Cesta byla celkem krátká. Dorazily jsme na místo a byla jsem hodně natěšená na to až zase uvidím Sama. Oh jo zapomněla jsem ti říct, že Samuel jel do města a neví že jsi tady eheheh, řekla Klára a otevřela dveře. Vyzuly jsme si boty a sedli jsme si na gauč a povídaly jsme si. Tak žeeeee....co kluci?Zeptala se zvědavě Klára a podívala se na mě takovým stylem, že jsem měla chutˇ jí jednu vrazit.
No..co by s něma bylo..? Odpověděla jsem. No jako jestli se ti někdo nelíbí atd. Jestli nemáš třeba na někoho crush nebo tak, řekla Klára. Ne nikdo se mi nelíbí nebo aspoň zatím ne. Tak jsme si tak povídali jsme a najednou se začaly otevírat dveře. V tu chvilku vešel do dveří Sam. A já se rozběhla za ním a zařvala jsem Sameeee a objala jsme ho. A-alex co tady děláš? Rád tě zase vidím, řekl a objal mě taky. V tom do dveří vešli další tři kluci, byl to Mattem, Dejzr a Vita. Jo zapomněla jsem ti řict že přijedou i kamarádi od Sama, myslím že je všechny znáš. Vita se na mě podíval a řekl, kdo je tohle? Toto je Alex,řekl Sam. Dejzr se na mě taky podíval a řekl, hele někde jsem tě už viděl...Moment?! Netočila jsi náhodou se Samem nějakou reakci nebo tak? Jojo to jsem byla já. Odpověděla jsem. Slyšel jsem že máš youtube kanál, řekl Mattem. Myslím že jse jmenuje Ronnie nebo tak něco. UhUh ano ano..lepší jméno mě nenapadlo. No já si myslím že tvoje jméno je dobré,řekl a usmál se. V tom momentě jsem cítila, jak se my žene malinko krve do tváří a uvědomila jsem si že se červenám. Moment co..já se červenám?! Nenene to nemůže být pravda, vždytˇ ho ani neznám..nebo jako znám ale ne osobně..nemůžu mít na něj crush.
Tak žeee tohle by bylo pro tuto kapitolu vše. Opět se omlouvám za svoje gramatické chyby. Doufám že se vám tato kapitola líbila. Ahooj a přeju vám krásný zbytek dne uwu.
ČTEŠ
Alex,Mattem,Dejzr,Vitaa,Moon a Klarisa
FanfictionOkay....lol tohle bude hodně cringe 😂 Každopádně, tato fan fikce je o YouTůBerech xdd. Hlavní postava je zde dívka jménem Alex(mysleli jste si, že Alex budu kluk a bude se jednat o gay fan fikci...? Překvapivě tomu tak není :D). Musím upozornit na...