Evden dışarı çıkmak için hazırlanıyordum. Dışarı çok güneşli ve sıcaktı. Üstüme kot gömlek ve kot şort giydim. Altına kırmızı vans ayakkabılarımı giydikten sonra saçlarımı at kuyruğu yapıp çantamı aldım ve çıktım. iphonemi çıkartıp demi lovatodan heart attackı dinlemeye başladım. Sesi çok açmış olmalıyımki arkamdan gelen biri olduğunu fark etmemişim. Kulaklıgı bi süre sonra çıkardıktan sonra arkamda biri olduğunu duydum. Ayak sesleri çok yakındaymış gibi geliyordu sanki o an dursam bana çarpacakmış gibiydi. Hiç aldırış etmeden yoluma devam ettim. Ama arkamdan gelen kişidende çok korkuyordum. Izimi kaybettirmek için ara yollardan gidiyordum. Ama belliki hata yapıyordum. Tam bi ara sokağa girdimki oranın çıkmaz olduğunu gördüm. Karşımda koskoca bi duvar duruyordu. Arkama bakmaya korkuyordum. Hemen çantadan telefonumu çıkarmak üzereydimki bi nefes hissettim ensemde. Tam arkama dönecektim o anda sert bi cisimle başıma darbe aldım. O anda yere yığıldım. Bayılmıştım, gözümü açtığımda çok büyük bi dağ evindeydim. Gözlerim tam açılmıyordu. Zar zor gözlerimi açtım ve evi süzmeye başladım. Her yerde resimlerim vardı. Gözlerime inanamadım. Bu bi rüya olmalıydı. Kendi evimde bile bu kadar fotoğrafım yoktu. Bazı resimler habersiz çekilmişti. Hemen yattığım yerden kalkıp telefonumu aradım ama yoktu. Beni kaçıran kisi telefonumuda almıştı. Üst kattan buraya doğru gelen ayak sesleri duydum hemen bayılmış pozisyona geri döndüm. Aşağı geleni görünce gözlerim hemen açıldı. Çünkü çok yakışıklıydı ben başka bişi hayal etmiştim. Başka bişi derken daha çok büyük birini ama bu en fazla benden 3-4 yaş büyük olabilirdi. Bana döndü ve suratıma bakıp güldü. Tam sen kimsin diye soracakken. Ben Furkan benden korkma Ada benim sana zararım olmaz dedi.