"Boleh je tap---"
"Eh? Tajud!! "
"Eh kak Long!! "
Pehh aku tak habis ckp lagi dh kena potong. Tapi sape pulak ni? Maybe sepupu Tajud kot, kan dia panggil akak tadi. Tapi kan asl nampak muda? Macam bwh² aku je ni.
"Eee lama tak jumpa kau dik. Last kita contact masa kita main ff sama-sama 2 tahun lepas kan"
"Haahlah. Lepastu masa saya berhenti main ff tu terus kita dh tak pernah contact. Tak sangka pulak akan terjumpa kat sini"
Aku cuma membatukan diri sebab aku tak kenal perempuan ni dan Tajud pon tak kenalkan aku dengan akak ni so aku diam je.
"Tulah. Hrmm, ni sape eh? "
Akak tu memandang ke arah aku. So marilah kita memperkenalkan diri.
"Hi kak. Nama saya Milyanah Atirah and akak boleh panggil saya Mil. Saya ka----"
"Girlfriend Tajud"
Eishh asl harini kalau aku nk ckp je mesti kena potong. Eh tapi asl dia mengaku aku ni girlfriend dia? Bukan aku tak suka cuma aku curious.
Aku pandang Tajud yg tengah pandang akak tu. Dia senyum bila nampak reaction terkejut akak tu.
"Oh hai. Nama akak Nur Aisyah Amirah. Mil panggil je kak long. Akak ni kawan Tajud"
Tapi kan asl nama ni mcm familiar? Macam aku pernah dengar. Tapi kat mana eh?
"Akak kena gerak dulu eh sbb akak dh janji nk jumpa kawan akak. Bye Tajud"
Aik? Tajud je? Aku ni tak nampak ke? Haishh..
"Curious? Kita makan dulu pastu baru aku cerita kat kau"
Ting!
"Jap eh. Aku nk tengok mesej kejap"
"Ok"
Dina🦁:
Unnie,PA Yoongi
tak bagi aku masuk. Dia
kata Yoongi tengah busy.
Cane ni?Dh la gedik pulak tu.Mil:
Kau call je la YoongiDina🦁:
Dh, tapi dia tak angkat.
Aku balik la mcm ni.
Perempuan ni jeling aku je
drpd tadi. Aku korek biji
mata dia baru tau.Mil:
Eii Yoongi ni cari hal betul.
Biar aku call kau.Dina🦁:
Ok.Haishh Yoongi ni. Patutlah takde perempuan yg nak kalau perangai kau mcm ni. Nasib Dina tu tak kisah dgn perangai kau kalau tak, tak kawin la kau jwbnya.
Aku call Dina dulu lah. Nanti kang dia tak sabar dia tumbuk pulak PA Yoongi tu.
"Hello, Assalamualaikum"
"Waalaikumsalam. Unnie, nasib kau call kalau tak aku rasa dh kecoh dh pejabat ni. "
"Sebab tu aku call. Sebab aku tau kau ni jenis mcm mana. Bagi fon ni kat PA tu."
"Ha jap"
"Hello, Cik Mil? "
"Ye saya. Saya nak awak bagi Dina masuk jumpa Yoongi. Sebab saya dh bagitau pada Yoongi yg Dina nk jumpa dia."
YOU ARE READING
TTM Or COUSIN?°--°Jeon Jungkook
Fanfiction*Mengisahkan seorang budak perempuan yg berumur 18 tahun yg bekerja sebagai guru muzik di sebuah sekolah menengah *Tetapi dia tidak tahu bahawa dia bekerja di sekolah yg sama dengan ttm nya yg berada di form5... �...