Fuhh, sampai rumah jugak akhirnya. Penat aku memusing satu Eon tu temankan Tajud cari barang dia. Pastu terserempak pulak dengan Yoongi yg tengah date dgn Dina.
Kemain sweet lagi diorg aku tengok bergelak ketawa didalam sushi king. Pastu nampak je aku dengan Tajud terus dedua buat muka seposen. Sorg nk tunjuk cool sorg lagi nk tunjuk ayu.
Last² kitaorg date sekali 4 org. Sebab ada Yoongi aku boleh belanja lebih² sbb semua dia yg bayarkan. Ape function Abg yg berkerjaya jika tidak mampu membayarkan barang² adiknya. Ha gituww😂
Takdelah, kalau takde Yoongi mesti nanti Tajud yg bayarkan. Aku tanaklah dia bayarkan sebab dia tu kan masih lagi bergelar pelajar lepastu dia belum ada tanggungjawab lagi untuk bagi aku nafkah ke ape. Kitaorg takde lagi hubungan yg sah. Tu je sebenarnya.
Dina pon dia belanja. Lepastu aku dapat tengok dia dgn Tajud jeles masa aku dengan Dina sibuk puji member BTS iaitu Yoongi dan Jungkook. Diorg kata diorg lagi hensem drpd member BTS tu.
Masa tu kitaorg kat kedai yg jual barangan kpop. So aku dengan Dina dapatkan beli album dengan barang² kpop yg belum dibeli. Aku nk melengkapkan koleksi album BTS aku. Nk flashback? Amarilah kita flashback.
Flashback
"Wehh Dina!!! Kpop store wehh!!! "
"MANA?!!! "
"Tu!! Jom"
"Ah sudah. Kpop store pulak"
Tajud dan Yoongi yg ketinggalan dibelakang cuma mampu menggelengkan kepala melihat perangai Dina dan Mil. Bukannya diorg tak tau yg diorg sudah diduakan bahkan sampai dipuluhkan.
Sape lagi kalau bukan bias diorg yg diorg akui sebagai suami diorg tu. Jadi tidak hairan jikalau mereka mengatakan mereka telah mempunyai suami.
"Wehh Dina, BTS album wehh, Dark and Wild. Aku tak sempat beli masa hari tu. Nk beli ah"
"Aku pon tak sempat beli masa kita pegi kpop store yg dekat KL tu. Sebab kita kan masa tu rushing nk balik jb."
"Tulah, Jungkook hensem wehh. "
"Suga pon sama. Taehyung lagi lah, dia tu bias aku"
"Hrmm Jin pon, dia kan Wwh. Kiranya semua ah hensem. Jhope skrg dh hot dohh, dulu cute je skrg dh berani mengumbar-ngumbar"
"Tulah, haritu masa konsert kat Saudi tu pehh Jhope hensem giler. Pastu RM pon sama ah, masa pakai t-shirt lengan pendek tu nampak la tangan dia yg berotot tu. Pastu Jimin pon semakin menjadi-jadi flirting dia dengan ARMY. Aku cannot ah gini"
"Hrmm kan. Kalau lah kita dapat satu yg macam diorg"
"Ehemm"
Aku dan Dina menoleh ke arah sumber suara.
"Ni yg depan mata ni ape? Kitaorg pon hensem ape. Hot pon ada jugak. Pujaan ramai. Kat sekolah ramai yg minat aku pastu Abg Yoongi ni ramai yg terkejar-kejar dia sbb dia pengusaha muda. "
"Entah. Pakej lengkap tau kitaorg ni"
Aku dan Dina berpandangan dan kitaorg gelak sesama. Tak sangka diorg jeles dengan idol.
End of flashback
Ha, begitulah ceritanya. Dengan kpop idol pon nk jeles. Bukannya aku dgn Dina boleh dapat pon. Just dapat jumpa masa fansign itupon kalau dapat. Dah la susah nk dapatkan tempat kat fansign BTS sbb ramai ARMY.
Ting!
Ishh, sape pulak yg kacau aku nk bercerita dengan readers psl fansign ni. Potong line betul.
YOU ARE READING
TTM Or COUSIN?°--°Jeon Jungkook
Fanfiction*Mengisahkan seorang budak perempuan yg berumur 18 tahun yg bekerja sebagai guru muzik di sebuah sekolah menengah *Tetapi dia tidak tahu bahawa dia bekerja di sekolah yg sama dengan ttm nya yg berada di form5... �...