1 xD

12 1 1
                                    

Sunt Andra am 15 ani si....dwap exact eu in vtm am fost ranita de mai multe ori dar am promis o promisiune ce imi poate schimba in intregime vta.Trecem la poveste :^^^..
Stateam pe apel cu bff si radeam ca prst de vreo ora;--;In fn treceau orele si se facu ora 00:00 mama istorie xDD.Si efectiv primisem un msj cu "uita-te pe geam"m-am speriat logicc'^'.M-am uitat ca na csff si era un tip ff hot.Salivam pe apel cu bff efectiv..Ma simteam rusinata si in aceelas timp speriata deoarece nu voiam sa fiu ranita iar...I-am inchis lu bff si eram pe ganduri.Toata seara m-am gandit la el si restu...
-Nus o lasa.. Mi-am promis singura!!!
Am adormit pana la urma si de dimi primisem msj "te-ai speriat pitiko?..."
Eram toata  calorifel  .M-am uitat pe geam si el nu era nicaieri.Stiam ca daca ieri coboram puteam vorbii cu el..Ma simteam prst...
-CE TOT E CU MN....
Am respirat adanc si i-am zis prin msj "cn esti?...putem vorbii fata in fata?..."
Dar rsps lui era nu..mai zise ca cica de ziua mea voi avea o supriza...
De unde stia?!!a stai in bio meu era scris...
-dc fug de iubire?....
Eh am lasat aia ziua mea era peste 2 luni  .In fine am lasat asta si trecem dupa o luna..Eu si el ne-am atasat extrem de mult si..Apreciam asta dar riscam sa fiu ranita...Dar am zis "risc....risc orice ar fii"
In fine....Au trct luniile rpd cu el si mai era o sap pana la ziua me...Erau pregatiri mari smr...Erau 10 sau 20 invitati l-am invitat si pe el..Nu ii vazusem fata niciodata doar putintel...
Trecem la ziua me UwU.
Ma pregratisem petrecerea incepu dar el unde era?...Niciun msj nmk ....Ma simnteam rau de tot...Dar venise si mai multa lume si am zis nu de fata cu ei...Sunase cnva la usa in mintea mea era decat "nu era "Am deschis si era un baiat ca el...Avea paru pufos voiam sa il ating:<...Avea un buchet de flori si nu asta conteste da era hot...Venise bff la noi si nu stia cn eraa .Din pacate=^=El cu un zambet frms mi-a zis
-V-vr sa fii iubita mea?...
Se vedea dupa vocea lui ca crd ca voi zice nu....Am sarit in bratele lui,l-am sarutat si am zis dwa.Crd ca voi fii ranita dar el nu parea genul dlc...Eram extrem de fericita .
Ps:nj da ziua me e anu viitor dar am zie sa pun asee UwU
Ziua se trmns rpd el trb sa plece ca se facuse tarziu..El plecase si deja imi era dor de ellll:<<<>Dar am suportat ((((A doua zi primisem un msj de la el "hey ibrm ....uite eu am un spectacol in california..si ma intrb daca vr da vii..."
eram gen:wow...
Ma zis dwa...maine trb sa plecam si am chemat-o si pe bff ca na...Imi facusem bagajele si a 2 a zi am plecat.Ajunsi in california ne-am cazat la un hotel el avea spectacol peste 2 zile..Era emotionta rau si ii era frica sa nu dea gresi ....Dar incurajariile mele au fct totul ^'^In fn trecem la ziua cu spectacolu ca lene..Ne-am pregatit si am mers acolo unde il tinea.Eu cu bff ma stat pe niste locuri apr de scena hehehehhe=^^^^=.Asteptam si venise randu lui.
Bff:UuuuuUUu
Eu:HO FHAAA TACIII
Toata lumea se uita la noi si el radea..El canta o melodie de dragoste si la sfarsit efectiv mo chemat pe scena si ma sarutat eram blushh si lumea aplauda.Dupa asta eram calorifel bwaaa.In fenee trecem mai departe ca mie lene😐😐.Am stat o sap acolo si ne-am intors...
Pov me:promisiunea...Am incalcato mi-am promis mie insima!!
Eram cam sup pe ideea asta dar ma bucuram ce se putea intampla?
Exact multe ....Am mers la el acasa fara sa ii zic si cand am intrat era cu o fata si se imbratisau...Lacrimile imi curgeau usor si simnteam cu nu mai pot suporta..El ma vazuse cand a vrt sa zica cva am plecat trantind usa tare..Nu am iesit din camera toata ziua ..Luasem tlf si 20 apeluri de la el...40 de la bff(xD)Am ignorat tot si am iesit afara..Era undv un lac ..M-am dus acolo si m-am linistit..Toti se panicasera nu ma gaseua nu rspd la mesajuri sau apeluri...In drum spre casa am dta de bff...Ea ms luat in brate panicata ma intrb ce am.eu  zisem doar  cu o voce rece "sa stea cu aia" .Ea si-a dat seama si sa dus sa se ia cu el la cearta..O sap ignorasem all lume ...Dar ma sunat cnva la usa si era -

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nu sufar si de data astaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum