1.KELEBEKLER VE GÖZLER

14 0 0
                                    

Yeni bir yere taşındık yeni yer,yeni ev,okul yeni insanlar ve yeni bir sevgili. Dur bir dakika sevgilimi benim bu zamana kadar hiç sevgilim olmadıki. Tam bir sapım işte ne olucak.

Evi düzledik benim odam üst katta bir duvarı ful balkon cam. Karşısında benim kendi banyom. Dolap yatak masa felan işte klasik genç odası. Evet yarın okula gitmem gerek çok heyecanlıyım yani,yeni bir okuldan korktuğumdan değilde yani neyse boşverin.

=============================

Evet okulumun önündeydim. Şimdi ise cesaretimi toplayıp sınıfımı bulmam gerek. Yoksa biraz daha burda dikilirsem kök salıcam.

Okuldan içeri girdim. Yere doğru bakarak gidiyorum ben şapşal ben salak. Nedenmi çünki şu an birinin üstünde yerde buldum kendimi. Ve bir iki saniye sonra hemen kalktım. Çocukta kalktı.

-Ben...ben üzgünüm yeni geldiğim için biraz tedirginim üzgünüm.

Çocuk tebessüm ederek bana baktı ve elini uzattı.

-Sorun değil. Demek yenisin okulumuza hoşgeldin şey...

-Açelya

-Hoşgeldin açelya ben eray tanıştığıma sevindim.

Hâla havada olan elini tutarak
-Bende tanıştığıma sevindim.
Kısa bir el sıkışmasından sonra bana bakıp.

-Kantine gidelim istersen biraz otururuz hem seninde kafan dağılmış olur.
Ben ise sadece kafa sallamakla yetindim.

Bir masaya geçtik eray bir şeyler almak için sıraya girdi. Dur bir dakika daha bir saniye öncesine kadar çin seddi gibi uzun olan sıra kayboldu. Eray gelince sanki herkez korkup kaçtı. Ben süt dökmüş kedi gibi ona bakarken gelip karşıma oturdu. Elindeki sodanın birini bana uzattı. Ben tabi hala salak gibi bakıyorum.

-Ne bir şey mi oldu.

Al işte o kadar dikkatli bakarsan böyle olur. Ha bide bakarken masaya yaklaşarak baktım resmen. Tanrım al canımı. Hemen bir şeyler uydurmam lazım.

-Şey yüzünde, yüzüne sinek konmüş da ona bakıyorum.
Önce biraz tebessüm etti sonra elini yüzünde gezdirdi ve gittimi diye sordu bende sadece kafa sallamakla yetindim.

Sodalarımızı bitirdikten sonra.

-Beni müdürün odasına götürürmüsün hangi sınıfta olduğumu bilmiyorum.

-Tamam benimle gel.

O kalkınca bende kalktım. Ve müdürün odasına gittik. Kapının önüne geldim ve ona baktım.

-Ben seni beklerim sen gir.

-Tamam ama beklemene gerek yok ders başlar birazdan geç kalırsın.

-Sorun yok beklerim hem seni sınıfına ben bırakıcam bulamazsın sen şimdi.

-Ya ben mi bulamiycam.

Dedim ve güldü. Gülüşe bak ya yiyesim geldi resmen.Tamam açelya sakin ol ve sınıfını öğren.

-Neyse ben sınıfı sorayım.

Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Müdür masaya oturmuş bir şeyler karalayıp duruyodu.

-Şey efendim ben yeniyim sınıfımı bilmiyorum da onu sormaya geldim.

Kafasını kaldırdi ve kaşlarını çattı.

-Başka sebepten gelmezsiniz zaten yok o bana şunu dedi,yok o anama sövdü, yok o benim kalemimi arakladı. Biride çıkıp 'hocam yardıma ihtiyacınız var mı isterseniz size çay getireyim' diyen yok hep kendinizi düşünün zaten.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOLYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin