JULİE PARKER
BU ARADA SÖYLİYİM JULİE DENEN ŞAHISIN KIYAFETİ MULTİDEDİR...
ZAYN arabayı çalıştırdı.gülümsemeden edemiyodum.zayn yemeğe götürüyodu ve çok özel olucak deyip duruyodu.durduğumuzda geldiğimizi anladım.zayn inip kapımı açtım.elimi tuttu beraber içeri girdik.beni masaya yönlerdirdi.sandalyeme oturmama için çekti.kendiside oturduktan sonra bana tekrar gülümsedi.hiç konuşmadığımızı fark edip konuşmaya başladım.
Ben:ne kadar güzel biyer
ZaYN:Senin gibi
utanıp kafamı eğince kahkahasını duydum.menüye bakıp yemek sipariş ettik.yemeğe başladık.yemeği bitirdikten sonra şu özel şeyi merak ettim.yemekten sonra diyeceğm diye diye merağımı çoğalttı.boğazını temizleyip ayağa kalktı.cebinden bir kutu çıkardı.diz çöküp konuşmaya başladı ve kutuyu açtı.gözlerim kutudaki muhteşem yüzükteydi.zayn bana baktı.
zayn:benim sonsuzluğum olur musun?
ben şaşkınca bakarken ağzımdan evet kelimesi döküldü fısıltıyla.sonra çığlık atarak evet dedim.hemen sarıldım.sanırım rüyadayım
zayn:emin ol ki rüyada değilsin güzelim
sesli düşündüm off.parmağıma nazikçe yüzüğü taktı.elimi elinin arasına aldı.gülümseyip gidelim mi dedi.kafamı salladım.zayn olmasaydı şuan sesli bir şekilde şarkı söylerdim.nee hem yakışıklı ve sevdiğim adamla evlenicem.en önemlisi ünlü ve zengiin.ama hayır ben iç güzelliğini seviyorum.durduğumda zaynde durdu.unuttuğum şeyi yaparak dudaklarına yapıştım.onu öpmek beni bulutlara çıkarıyordu.ayrıldığımızda sadece gülümsedi.ya buda hep gülümsüyo ama.
zayn:seni seviyorum julie parker hemde bildiğinden çok.
ben:seni seviyorum zayn malik hemde bildiğinden çok.
arabaya bindik.zayn evime getirince indim yanlız yaşıyodum.zayne baktım.gülümseyip konuşmaya başladım:
ben:zayn bu gece burada kalsana
zayn:peki güzelim nasıl istersen
arabayı park edip yanıma geldi.içeri girdik.lütfen bu rüya olmasın ve sonsuza kadar mutlu olayım...
yüzük yorumda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black
FanfictionZayn bana baktı. zayn:benim sonsozluğum olurmusun? ben şaşkınca bakarken ağzımdan evet kelimesi döküldü fısıltıyla.sonra çığlık atarak evet dedim.hemen sarıldım.sanırım rüyadayım...