Začátek školy

5 0 0
                                    

Ve sluchátkách jsem poslouchala Friends od Chase Atlantic. Cestou do školy do mě málem vrazila Lily na jejím trapným skateboardu. 

"Můžeš čumět na cestu?" nasadila jsem si sluchátka zpátky do uší a šla dál. 

Škola mi fakt nechyběla. Zase musím vidět ty nechutný ksichty. Je hele támhle se cucá ten nejúžasnější pár na škole Elisabeth a Enzo! Fuj. Nikdy jsem nezapadala do tohohle davu. Bohatý děcka, co si myslí, že jim patří svět. 

Chodím si po školních chodbách a přemýšlím. Možná jen já žiju v nějaký mizerný iluzi a vidím svět v úplně jiných barvách a oni jsou naprosto norm....

"Tak jak sis užila prázdniny, ty rádoby edgy girl?" objevil se mi za zádama největši vůl na škole a vzal mi sluchátka.

"Už ti někdo někdy řekl, že jsi fakt kretén, Kevine?" snažila jsem se je dostat zpátky, ale Kevin má dva metry a vždycky přijde s jeho přiteplenýma kamarádíčkama. 

"Já vím, že ty a já jsme úplně jinej vesmír. Já poslouchám Eminema a ty nějakej ten London Park?"

"Linkin Park." opravila jsem ho.

"To je jedno. Jdeme rovnou k věci. V pátek mám oslavu a chci, abys tam přišla. Můžeš pozvat i svoje emo kamarády, je mi to úplně jedno. Byl bych rád, kdybys vzala ten nejlepší matroš, co máš. Doufám, že tě tam uvidím." 

Zatímco odcházeli na hodinu matematiky, já měla v hlavě strašně moc myšlenek. Na chvíli jsem se zadívala na Elisabeth a Enza. Ano. Jsou fakt nechutní.


SecretsKde žijí příběhy. Začni objevovat