Bu bölümü -_Pizza-Queen-_ seldef06 21ixchel Ahgase41 Bengisuj Elioly Https-Tae ggstanbgstansena chocolate_girl_05 kuku_m jacksankook Lee_KNOW14 Mina_MinJung exolstaybirkiz youngjaenin_cocosu got7wallpaper CRAZY_AHGASE123 Heiizee_ sudekfks Aliensister ulgensevvalbulut MELEKDEMR4 kimsue1996 xXBgyeomXx ruyaslanomega123 jaebutjaemae zeynep_khandelwal Twice_Delisu cucukpanda ocean0_0 HamzaBayraktar1 xdxdxdOn kartanesi1535 rosenin_saclari swag_93_bts Hyunjin_Lover14 milaliss AydanAsanova9 beomjunhyunlix poemhhj_ youngjaescoco defsoulgaga BYUN04BAEKHYUN ArmyBlinkVipNctzen HyunraSHIN Brmae23 MilenaHarmel Fan_Girl_GDM present_hyunjae tipsiz_mochi ImYoUrBiTcHQ ve diğer canlar bu bölüm hepinize. Hatta arkadaşlarınızı da etiketleyin daha çok kişi görsün. :)
En sevdiğin renk?
Gitme hayalini kurduğun şehir veya ülke?
Doğum tarihin?
Nerelisin?(korkmayın gbtnize bakmayacağım :))
Beni ne kadar tanıyorsun?
Okumamı önerdiğin bir yazar var mı?
Desteklenmesini istediğin kitap?
Wattpadda en çok okumayı sevdiğin tür?
Boş vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?
Bu günlerde dışarıya çok çıkıyor musun?
Benim hakkımda merak ettiğin birşey var mı?
@ yap ve 'gelde şu kitaba bir bak aloo' de.
@ yap ve istediğin şeyi söyle.
Kpopta en sevdiğin grup?
Sevdiğin erkek grubundan kesin olan biasın?
Aklıma başka soru gelmiyor. :)
Neyse bu kadarı yeter. Lütfen sorulara cevap verin. Sizleri seviyorum. Iyiki varsınız...♥