Jason The Toymaker X Kız Okuyucu

82 5 5
                                    

İşte orada...
O eski oyuncakçı...
Neden mi oradasın?
Çünkü bir iddia kaybettin.

   Derin bir iç çekip eski ve her tarafında örümcek ağı olan ahşap kapıyı yavaşça ittiriyorsun. Kapıdan yüksek bir gıcırtı sesi geliyor. Tüylerinin diken diken olduğunu hissediyorsun. Kapıdan içeri adım attığında tozlu hava bir-iki kere öksürmene neden oluyor. Kapıdan biraz uzaklaşmanla kapının yüksek bir "Bam!" sesiyle kapanması bir oluyor. Panikle kapıya doğru gidip onu açmaya çalışıyorsun. İşe yaramıyor.

      Sen umutsuzca kapıyı açmaya çalışırken eski dükkanda kan dondurucu bir kahkaha yankılanıyor. Kapıyı daha sert çekiyorsun. Ama yine işe yaramıyor. Umutsuzluğa düştüğünde sana yaklaşan adım seslerini fark ediyorsun. Adım sesleri yaklaştıkça önünden beyaz bir gövdesi olan, kırmızı gözleri ensenden soğuk terler akmasına neden olan oyuncak fareler geçmeye başlıyor.

        Sen korkuyla oyuncak fareler bakarken biri çeneni kavrayıp bakışlarını ona odaklamanı sağlıyor. Suratını gördüğünde her ne kadar korksan da yüzünün ısınmasına engel olamıyorsun. Jason ise sana sadistik bir gülümsemeyle bakıyor. (yAnDeRe vAr gAÇIğIğInn) Geri geri gitmeyi demiyorsun fakat işe yaramıyor. Sen de bir cesaretle onun bacak arasına tekme atık belki bir arka kapı vardır diye dükkanın derinlerine doğru koşuyorsun. (Diabolik Lovers'taki Yui gibi olma çoçum. Vur ve gaç.)
Fakat bu o kadar da doğru bir karar değilmiş. Sen önce bulunduğun odadan çıkınca karşına uzunca bir koridor çıkıyor. Koridor kapılara dolu. Koşarken bir yandan da kapılara bakıyorsun. Her kapıda farklı bir kişinin isimleri yazılı. İsimlere odaklıyken önündeki Jason'u fark etmediğin için ona çarpıyorsun. O seni belinden ve bileğinden tuttuğunda, onun ağzından şu sözler dökülüyor:

"Benden mi kaçıyorsun, seni küçük fare?"







EYYYY!
Sonunda tembel kıçımı kaldırıp bunu yazabildim. Alkış bana ehu skdkdkdkdkfk
Neyse şakanın sırası değil

çÜnKü şAkA oKuldA oKumUyO

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız/Erkek KarakterxKız/Erkek OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin