... İnstagram...

7 2 3
                                    

Herkesin hesabıma girebileceği... Fotoğraflarımı beğenip, yorum yapabileceği, herkese açık yaklaşık yedi yüz takipçimin olduğu bir instagram hesabım var. Bu yüzden çoğu zaman, tanımadığım insanların beni takip ettiğini, ve fotoğraflarımı beğendiğini görüyorum. Ama bunlardan bir kişi, diğerlerinden farklıydı...

Fotoğrafıma yaptığı ilk yorumu hatırlıyorum. Bir arkadaşımla beraber sahilde çekindiğimiz bir resimdi. Ve doğal olarak üstümde bir bikini vardı. Bu fotoğrafta tam on bir tane yorum bulunuyordu. Ama bunlardan birisi, tanımadığım birisinden gelen üç tane alev emojisiydi.

İlgimi çekti. Ve bu yorumu yapmış olan adamın profiline tıkladım. Üç fotoğrafı, seksen takipçisi, ve benimde içlerinde olduğum, iki yüzün üzerinde takip ettiği insan vardı...

Üç fotoğrafının da hepsi selfieydi. Ama adam kırk ve ya elli yaşlarındaydı. Bu yüzden sahte bir profil gibi gelmişti bana. Pek umursamadım. Zaten böyle yorumlara dönmüyordum.

Bu olaydan sonra adam paylaştığım her fotoğrafın altına yorum yazmaya başladı. Hatta bir fotoğrafımın altına, "Çok güzelsin."
Yazdı. Dürüst olmak gerekirse bu garipti.

İki gün sonra instagramda sıradan bir fotoğraf paylaştım. Bu sefer adam, yorum yazmak yerine, mesaj attı...

Bende teşekkürler deyip, bir gülücük ekledim, ve cevap verdim.
Aslında böyle yapmamam gerekiyordu. Şaşırmıştım. Kendimede epey kızmıştım. Çünkü çoğu insan böyle mesajları es geçerdi. Sanırım boşluğuma geldi. Ve ya o anda sadece zararsız bir mesaj olduğunu düşünüp cevap verdim. O anda tekrar bir mesaj geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korku'nun MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin