Duru:seni çok seviyorum iyiki varsın
Baktığımda yüzüme bakıyordu. Gözlerinin içi gülüyordu. Egildi saçımdan derin bir nefes aldı ve öptü. Nefesini hissetmek cok guzel bir duygu
Poyraz:bende seni çok seviyorum kalbim...
_______________________________________________Durudan devam
2 gün sonraPoyrazla eve geldik. Bu iki gün içinde Burcuyla sadece kapıda karşılaştık bana sarıldı sonra poyraz beni odaya getirdi. Sonrasında ise burcu hic yanıma uğramadı. Acaba canı mı sıkkın? Normalde hiç böyle seyler yapmazdı. Poyraza bunu sorduğumda bilmediğini ve onunla nedenini konuşacağını söyledi.
Şimdi ise Poyraz beni odada bırakıp yaklaşık 1 saat önce çıktı. Çıkmadan önce kendimi zorlamamam ile ilgili uzun bir nutuk cekip işi olduğunu ve isini erken bitirip döneceğini söyledi ve gitti. Aslında gitmeyecekti ama telefonla konuştu ve acil olduğunu söyledi. Bende beni merak etmemesini söyleyip gönderdim. Bu hastalık konusuna gelince ayağa kalkmam yasak çünkü kalksam bile cok ağrım oluyor ve bacak kaslarım uzun süredir hareketsiz kaldığından dolayı güçsüzlestiği için beni taşımıyor. Kısmi felçli gibiyim. Haftaya fizik tedavi başlıyormuş. Poyraz doktor ayarlayacakmış. Nasıl olacak gerçekten bilmiyorum. Acaba Burcu ne yapıyor? Aklım hep onda. Ben düşüncelere dalmışken kapı açıldı içeri Aysel abla girdi.
Aysel:hah durucum uyanık olduğun iyi oldu. Bende sana yemek getirmiştim.
Deyip önüme tepsiyi koydu. Çatalı elime alıp yemeye başladım. Aysel abla ayakta dikilmeye başladı.
Aysel:duru ağrın sızın var mı?
Duru:Aysel abla otur öyle konuşalım.
Aysel:Şey duru kusura bakma ama oturamam.
Duru:Niye?
Aysel:Ben burda çalışanım. Poyraz bey duysa bana çok kızar.
Duru:ben istiyorum oturmanı.
Aysel:Evet fakat oturamam. Biri görse Poyraz beye söylese isimden bile olabilirim. Biliyorum sen söylemezsin ama olmaz. Ben bu evin hizmetçisiyim kusura bakmayın.
Duru:peki. Yanıma gelir misin?
Ikiletmeden yanıma geldi. Elimi uzattım. Önce elime sonra bana baktı tekrar elime indirdi bakışlarını.
Duru:tutar mısın? lütfen
Tereddütte kalınca hafif hareket edip sanki canım yanmış gibi bağırdım. Refleks olarak elimi tuttu.
Aysel:iyi misin?
Elimi tutunca bırakmayıp tuttum. Sanki demin hicbir şey olmamış gibi konustum.
Duru:evet iyiyim. Tamam bak oturma ama beni çok dinle.
1. Sen bu evin hizmetçisi değil yardımcısısın.
2. Sen bu evde diğer çalışan insanlardan daha değerlisin benim için. Ben Poyrazla bu konuda konuşacağım. Sen benim uzun zamandır yanımdasın. Her zor anımda yanımdaydın. Evet belki işin gereği yanımdaydın ama yanımdaydın. Ve son olarak3. Sen benim icin ne bu evin çalışanısın ne de yardımcısısın. Sen benim ablamsın. Bunu böyle bil böyle kabul et. Ha yok ben seni kardeşim olarak görmüyorum diyorsan söyle baştan bileyim. Ablam var diye kendimi boşa sevindirmeyeyim. Beni kardeşin gibi görüyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzeli
ChickLitMasum başarılı guzel ama bir o kadar kırık kalpli bir kız Herkese kin dolu öfkeli başarılı ama bir o kadar acımasız bir mafya Dupduru bir kız ve acımasız bir mafyanin hikayesi....