1 Hafta sonra
Leandre Roux / Adrien Agreste
Leandre Roux artık şeytanı ile birdi. Şeytanı ne düşünüyorsa onu düşünüyor, ne isterse onu yapıyordu.
Marinette'yi boş dağ evlerinden birine götürmüştü.
Hem Leandre'nin hem Marinette'nin aileleri telaşlı ve üzgündü.
Polis çocukların birlikte kaçırıldığını düşünüyordu. Yanılıyorlardı.
Marinette Dupain Cheng ise kaçırılma sonrası hâlâ aklını koruyordu. Olabildiğince az konuşuyor ve kaçmanın yolları düşünüyordu.
Yüzyıllardır kötülük yapan şeytan ise kızın soğuk kanlılığından etkilense de kaçış aramasına kahkahalar atıyordu.
Asla avının kaçmasına izin vermeyecekti çünkü.
Leandre istediği gibi hareket edemeyince Adrien onun kontrollerini eline almak için onun gölgesi olamaya karar verdi.
Biri ne yapıyorsa diğeri de onu yapıyordu. Tabii bu ilişkide dominant olan Adrien Agreste idi.
Leandre / Adrien kızın bulunduğu odanın kapısını açtı ve içeri girdiği gibi arkasından kapadı.
Kahvaltısını önüne bıraktı ve elinin tersi ile kızın yüzüne dokundu.
Adrien bundan nefret ediyordu. Kızı hissedememek boğuluyormuş gibi hissediyordu. Tuhaf birşeydi bu his.
Bu hissi kendisinin şiddete olan aşkından olduğunu düşündü Adrien.
Kıza vuramamak kötü oldu hıçkırarak ağladığını görmek isterdim!!
Hayır, kızı okşamak onun bedenini sarıp sarmalamak isterdin...
Tüm bu olaylar olurken Leandre'nin meleği sadece kenarda ağlamaktan harap olmuş bir halde oturuyordu.
Denge konseyinin bu olayla oldukça ilgili olduğunu ise daha kimse bilmiyordu.
Y.N: Denge konseyi üst rütbe melek ve şeytanlardan oluşan iki tarafı da ilgilendiren kararların alındığı konsey.
mrsjnnn , I_Love_You-My_Love , Bluse00 Bu bölümü de size hediye edeyim! 💝💝💝
Yarında bölüm gelecek söyliyim aynı zamanda!Herkese sağlıklı ve mucizevi günler ❣️
YOU ARE READING
Tricky Love
Фанфик" Aşk dediğin bir kurmacadır Mylène hemde bir şeytan kurmacası..." ................................................................. "Kurtarılmak, onun yanından ayrıldığım bir kabus benim için. İzin verin boğulayım bu hayalde..." ...