Bölüm 7

61 2 2
                                    

Anil sinifin orda yakaladi cok korkunc titriyodum. Sinifta kimse yoktu lanet olasica gerektiginde cikan kimse olmaz. Anil sinifa surukledi. Ardindan bana bak Merve dedi gozumden suzulen 2 damla yasi hissettim. Anil bas parmagi ile gozyaslarimi sildi ve bana '' Seni kaybedemem Merve anliyor musun seni seviyorum lutfen uzaklasma benden sen beni her gordugunde kaciyosun ya icim parcalaniyor Merve anla artik Efeyle ikinizi gorunce tum duygularim kayboluyor yapma Merve lütfen '' diye devam ediyordu. Aramizda santimler kalmisti duvar ve Anil arasindaydim iyice yaklasiyordu nefesini hissedebiliyordum. Dudagima yapisti birden karsilik vermeden ittim hemen ciktim siniftan. İlk opucugumdu onceden kimse beni opmemisti. Efeyle gorusemezdim bu halde hemen wcye gittim ve kapimi kilitledim. 2 ders boyunca aglamistim telefonum kapaliydi actigimda 108 arama 72 mesaj vardi hepside Efeden mesaj attim " Bisiyim yok derse girmek istemedim tenefuste gorusuruz meraklanma '' diye mesaj attim. Aninda cevap geldi ". Merve bu hareketini konusucagiz kalmicak burda. " diye mesaj geldi hahaha beni merak etti krom benim dedi ic sesim *_* . Okul etegime bile karisiyo elimde olmayan bisiy napabilirim yani ? O sirada tenefus caldi hemen sinifa gittim Efeye bi opucuk kondurdum oda ayni sekilde bana Allahim ya yerim bu cocugu ben .

GICIK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin