Part 1

100 3 0
                                    

"papa ,khai tak nak kahwin dengan perempuan tu"

"tengku faddzur khalif,papa harap kamu tak lupa dengan perjanjian perkahwinan kamu?"

"ye memang khai tak lupa perjanjian dengan papa,kalau papa kasih khai kahwin dengan alisa.khai akan tunaikan apa sahaja permintaan papa,tetapi tak juga harus memperisterikan perempuan yang khai tak kenal sbagai isteri khai.ferlia?perempuan mana pula papa jumpa?"

"Khai kamu dah janji akan tunaikan apa sahaja dan itu permintaan papa,faham?"

"no papa!no papa khai tak nak .cinta  khai hanya untuk alisa hanya untuk alisa sampai bila bila"

pangg!

"papa tak kisah,tak ambil tahu yang papa tahu kamu kahwin dengan dia bila sampai waktu dia faham?"

siapa sebenarnya perempuan itu kenapa papa beria ria untuk aku kahwin dengan dia.aku cintakan alisa .aku sangat mencintai alisa.tak mungkin aku menduakan alisa..tak mungkin..sama sekali tak mungkin.kalau berkahwin dengan ferlia buat papa tak lagi ganggu kehidupan khai.khai setuju papa.

#office

"kau kenapa bro muka macam  tertelan  biji kelapa sawit je"

"hoi doktor  amir kau buat apa kat sini?ini office bukan hospital..kau tahu?!"

"yup aku tahu sekarang dah luch.jom gi lunch ke kau ada lunch dengan wife kau"

"diam la kau!"

"okay aku  tahu kau ada masalah ..kita pergi lunch kau cerita kat aku "

"ermm.."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"apa  dato farhan suruh kau kawin dengan ferlia?"

"yup...ko kenal ke?"

"maksud kau doktor ferlia?"

"yelatu..dia sebenarnya siapa?"

"maksud kau tengku ferlia darmia?!"

"ye..kau ni kenapa?.kau kenal perempuan tu ke?"

"aku kenal dia as a doctor je"

"ooo"

"kau akan kahwiin ddengan dia?"

"ye..aku akan kaahwin dengan dia tapi aku akan pastikan dia menderita!"

Mampukah Kau khai buat dia menderita.aku takut Kai yang menderita Dan menyesal menikahi anissa

maafkan sayangWhere stories live. Discover now