Bu bölüm meleğime :)
@iprefersmoke
-----------------------
‘’Hadi ama Clary sadece bir Parti.Bu gitmek bu kadar zor olamaz değil mi ? ‘’
‘’Bunun ne anlama geldiğini bilmiyorsun Kat.Ünlülerle dolu bir parti ve ben buna hiç hazır değilim.’’
‘’Senin sorunun ne ? Bu senin hakkın.Ailen o ünlülerin para kaynağı bunu unuttun mu ? ‘’
‘’Öyle olabilir ama istemiyorum.Göz önünde olmakta istemiyorum.’’
‘’Hadi mızmızlanmada kalk şu yataktan , bugün senin günün.’’
‘’Pekala , hadi gidelim.’’Hazırlanmama rağmen bir şeyler eksikti.
‘’Hey Kat , ikinci çekmecede kelebek şeklinde bir rozet var onu bana getirir misin ? ‘’
‘’Pekala.’’ Annem’e ait olan rozet bana yanımda olduğunu hissettiriyordu.Rozeti elime aldığımda küçük bir dilek tuttum.
‘’Lütfen bugün benim için farklı olsun .’’ Yakama takarken içim rahattı.Gitmeye hazırdım.Yazarın Anlatımından
Kalbinden söylediği bu dilek kabul olamayacak kadar güzeldi.O’nun o masumluğu ve saflığı içtendi.Fakat başına ne açtığının farkında değildi.Bunu daha sonra fazlasıyla iyi anlayacaktı.HARRY
‘’Pekala derin nefes al.Her şey iyi gidecek.’’ Umarım öyle olurdu.Çünkü ne zamandır bekliyordum bu günü.
‘’Hiç bu kadar heyecanlanmamıştım.Ne kadar da zormuş.’’ Dedim tuttuğum nefesimi verirken.
‘’İyi olacak.Baksana gözlerini senden alamıyor.’’ Ona baktığımda o güzel gözleriyle bana doğru bakıyordu.
‘’Tamam gittim.’’ Çeketimi çekiştirirken attığım her adımda kalbim daha fazla hızlanıyordu.
‘’Merhaba Marry.Nasılsın ? ‘’
‘’İyiyim fakat neden kendini bu kadar kasıyorsun ? ‘’ Gülümseyişini beynime işledim.
‘’Seninle konuşmam gereken bir şey var.’’
‘’Evet ? ‘’ dedi beklerken.
‘’Sesim olur musun ? ‘’
‘’Ses ? Ne saçmalıyorsun Harry ? Senin böyle konabileceğini hiç düşünmezdim.’’
‘’Sesim yani en önemli varlığım , hayatım.Yaşam kaynağım olur musun Marry ? ‘’ Gözlerini kocaman açtı.Yüzüme fırlatılan içkiyle beraber sırılsıklam oldum.Etrafta gittikçe artan uğultu kalbimin karamsarlaşmasına daha fazla neden oluyordu.
‘Rüyadan uyanman gerek Harry Styles.’’
‘’Dostum sen iyi misin ? ‘’
‘’Ben iyiyim Louis.’’ Kahkahaları başımı döndürüyordu.Nasıl olurda bu kadar masum yüzlü biri böyle kötü olabilirdi.
‘’Sen Nası-‘’
‘’Louis Lütfen ben iyiyim.’’
‘’Sadece rüyadan uyanma vakti gelmişti.’’ Dedi Marry .
‘’Sen-‘’
‘’Louis Lütfen!Fazlasıyla rezil olduk zaten.’’‘’Dışarıdan oldukça masum gözüküyor.Lanet olası kaltak!’’ İçimde artan öfkeye engel olamadım.
‘’Louis kes sesini!Oldu bitti tamam mı ? Yapmamam gereken bir şey yaptım şuan o kadar pişmanım ki.’’ Ellerini omzuma koydu.
‘’Seni o kaybetti.’’
‘’Tamam neyse.Gidip şu yüzümü yıkayayım.’’
‘’Pekala.Dikkatli ol.’’ Elimi salladım.Olanlar fazlasıyla saçmaydı.Onun davranışları da öyle.İlk defa aşık olmuşken böyle büyük bir hüsrana uğramak beni bitirmişti.Ben birine çıkma teklifi etmiş ve reddedilmiştim.Muhteşem, her şey fazlasıyla muhteşem.Alaya almak bile zoruma gidiyordu.Aynadaki yansımama baktım.Bunu hak edecek ne yapmış olabilirdim ? Onu sevmekten başka ne yapmıştım ki ? Pekala hadi hiçbir şey olmamış gibi davran sen Harry Styles’sin çevrende bir sürü kız var , eminim ki aralarından birine daha fazla aşık olabilirsin.
‘’Kimi kandırıyorsun sen ? ‘’ dedim kendi kendime.’’Küçük ucubeden başka bir şey değilsin.Lavabodan çıkarken bir şeye çarptım.Elindeki çanta yere düştü .Ona yardım için yere eğilirken başlarımız birbirine çarptı ve ani bir acı bedenimi sardı.
‘’Ben üzgünüm.’’
‘’Marry ? ‘’ dedim gözlerim kocaman olurken.Ne ara üstünü değiştirmişti.
‘’Sen ne ara üzerini değiştirdin.’’ Dedim yardım ederken.
‘’Ben Marry d-‘’
‘’Hadi ama orada ne halt yiyorsun.’’ Diye bağırdı biri.
‘’Geliyorum Kat sakin ol.’’
‘’Gitmem gerek.’’ Dedi gülümserken.Ne halt yemeye çalışıyordu bu ? Biraz önce kötü bir cadıyken şimdi karşıma geçmiş masum birini oynuyordu.Ah ne güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marry Or Clary?
FanfictionBirbirine tıpatıp benzeyen iki kız.. Birbirlerinden habersiz iki yaşam.. İyi ve kötü .. Aşkı için yaşayan bir erkek.. Sevdiği kız bir anda başka biri olarak ortaya çıkıyor. Hangisinin gerçek olduğunu bilmiyor fakat aşkın onu doğru yöne götüreceğini...