Зрада

44 5 0
                                    

*Взявши все необхідне із зброярні та аптечку та об'єднавшись із автоботами вони почали штурм, але десиптиконів було багато.

Аренхайд :
Треба штурмувати місток. Оберігайте  медиків ( відстрілюючись та ховаючись за колоною корабля)

Кррссхєрс : я прикрию ( стріляє та потім отримує поранення)

Н - 25 : Увага "Смертоносники" корабель був атакований полоненими автоботами. Захистити десиптиконів. Повторю прикривати десиптиконів ( діставши рацію та прикриваючи   Н - 17 дала наказ всім по рації)

Н - 17 : ти що робиш? ( в шоці питає подругу перетягуючи затвора на автоматі )

Н - 25 : я скоро стану командиром. Я повинна вислугувати своє ім'я. ( направляє автомат на Н - 17) Тому вбю свою щоб інші боялись хоч це буде леквідація дезертира на кораблі.

Н - 17 : ти ніколи не продумала дії на декілька кроків вперед (* вибивши з коліна автомат під запитання із неочікуваною інтонацією  "Що?" від  Н - 25) Взявши за дуло автомата ( Н - 25 прострілює плече) Н - 17 перекинула Н - 25 і наступши на руку де була зброя тим самим забравши зброю. І сховавшись в укриття.

  Н - 17 : ще побачимось ( з честю мовила " подрузі")
  Н - 25 :  Ага на тому світі ( із сарказмом відповіла так)
  Н - 17 : ти так точно ( показала двома пальцями  в сторону десептиконів)

Один із десептиконів  вистрілив але його ранили, і його куля відрикошетила та полетіла в сторону Н - 25 де з налякано   зустріла свою смерть.

Н - 17 : на тому світі зустрінемось ( прекриваючи автоботам подивилась на труп своєї подруги)

Н - 17 : на тому світі зустрінемось ( прекриваючи автоботам подивилась на труп своєї подруги)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Трансформери  : Квітка Where stories live. Discover now