Kızım hadi okula Geç kalıcak sın! Tamam anne geliyorum..benim Adım Millie ve 16 yaşındayım NEW YORK ata oturuyordum ve Şimdi LA ya taşındım,ve arkadaşlarım Yok...ama iyi bir Hisim Var arkadaş Olayında ve Öretmen biraz kormuyorum tabii ama Başarıcamı da biliyorum:) ,,MİLLİE KIZIM HADİİİ'' TAMAM ANNE GELİYORUM BİTİİM (okula Varırlar) Merhaba Hocam...Merhaba adın neydi? Millie bobby brown hoca: tamam Kaç yaşındasın ? Millie:16 yaşındayım hoca :ok sınıfın 8b zaten Hemen aşası Millie:tamam Teşekkür ederim hoca:bişey diil hadi sen hemen Git geç kalma 5 dakika kalmış (Millie Sınıfa varır) (tıklar) *Tıktık* ,,Merhaba '' Merhaba benim Adım Millie Ve 16 Yaşındayım :) Öretmen ; ,,tamam Kızıl saçlı kızın Yanına Otur lütfen '' (oturur) merhaba benim adım Sadie :) merhaba...
Sonra da Kokuşmazlar...ders bitene Kadar
Millie:çok tatlı sın :) Sadie:Teşekkür ederim sende :) arkadaş olalım mı? Millie : olur :) (ayyy çok mutluyum arkadaş olduk) *Noah Gelir * Selam ben Noah. Millie: Merhaba beni zaten biliyorsun:) şey O kıvırcık saçlı olan kim? Sadie: o muu o Finn Bayılıyorum Ben o olana :) Millie:hee...tamam *finn gelir* selam Millie Ben Finn :) S-selam...Finn :) Noah : Millie de katılsın Mı artık Bize?? Sadie&Finn:olur Noah:Sende istiyor musun? Millie ??? Millie:olur hemde Çok güzel olur Teşekkür ederim sizlere :) çok mutluyum.........
1.Ay böyle Geçer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Şeyler
FanfictionYeni Bir başlangıç...Bir kız var mış 16 Yaşında...Ve adı Millie bobby brown..Muş New York tan LA ya taşınmış....