•Ансэлын талаас•
Ноа бид2 нэг жижиг цоожгүй байшинг олж хараад дотогшоо орж үзэв.
Ансэл: Новш тэд энд алга.
Ноа: Бид энд байж байвал, тэр хүрээд ирнэ. Эсвэл буцаж очоод Никийг алга болсон гэж мэдэгдэх үү?
Ансэл: Мэдэхгүй юм даа. Анхаарал татах хэрэг бидэнд байхгүй.
Ноа: Бас Никийг алга болгох ч хэрэггүй.
Би Ноа руу "үнэхээр үү" гэсэн харцаар харлаа.
Хаалга гэнэт хаагдах чимээнээс цочин эргэж харвал Дэйв, Хиро хоёр байв.
Ансэл: Ямар новш нь вэ? Ник хаана байна?
Дэйв: Бид мэдэхгүй ээ.
Ансэл: Мэдэхгүйг чинь хараал ид. Та нар юу хийгээд байгаа юм? Юун тоглоом бэ?
Дэйв: Бид сэжүүрийг л өөрчилсөн, За юу? Бид хүмүүсийг айлгахыг хүссэн, тэгээд л болоо.
Хиро: Бидний хийсэн зүйл ердөө л энэ.
Дэйв: Харин энд болоод байгаа новшийн зүйл бид биш. Гадаа ямар нэг зүйл байна.
Ноа: Дэйв, больж үз. Чи дажгүй хамгаалагч байж болох ч олиггүй худлаа ярих юм.Үнэндээ би жаахан гайхаж байна. Хэрвээ Дэйвийн зөв бол яах вэ?
Гэнэт гадаанаас чимээ дуугарч аажмаар байшингийн эргэн тойронд дуугарч байлаа.
Ансэл: Алив ээ, бурхан минь, хангалттай!
Дэйв: Энэ бид биш ээ!Хаалганаас хэн нэгэн түлхэн орж газарт унав.
-Новш гэж!
Түүнийг харсан Дэйв, Хиро:
-Патрик!
-Алив босоорой.
Дэйв: Бид биш гэж хэлээд байхад.
Алив зүгээр дээ, хөгшөөн.
Ансэл: Бурхан минь. Түүнд өмд өмсүүлж болох уу?Цаг орой болж нар жаргах дөхөж байв.
•Эллэгийн талаас•
Хаа нэгтээгээс чимээ дуугарна.
"Өшөө авалт"-Новшийн Дэйв.
Чамайг гэдгийг мэдэж байна. Чи намайг айлгаж чадахгүй.Дахин хаа нэгтээгээс дуугарна.
Сайн уу? ЭллэСайн уу? Эллэ
Сайн уу? Эллэ
Сайн уу? Эллэ
Бурхан минь энэ чимээ хаанаас гарч байна вэ?
-Хэн бэ?Нөгөө чимээ дахин сонсогдоно.
Эргэн тойрноо ажисан боловч хэн ч байхгүй байна. Гэтэл энэ чимээ хаанаас гараад байна вэ?
Би модонд тээглэн унав.
Хажуунаас "Сайн уу? Эллэ"
Гэж шивнэхэд өндийгөөд харвал хэн ч байхгүй.Би айж сандарч эхэллээ. Тэнгэр лүү харвал жаргахад дөхөж байлаа.
Бас би төөрсөн ,хаана байгаагаа ч мэдэхгүй нь.
Том сэжүүрийн хуудас ,GPS төхөөрөмж аваад явсан болохоор босч өөрөө замаа олж явсан дээр байх.Би босоод хувцсаны тоос шороогоо гөвөөд цааш алхахаар болов.
Хаашаа явж байна вэ гэвэл
Мэдэхгүй ээ, ямар ч байсан Дэйв хэлэхдээ энд нэг байшин байдаг гэсэн.
Тийшээ очвол Дэйв байгаа байх.[Хэрвээ......?]
YOU ARE READING
In the camp [зусланд]
AdventureАмиа хорлох гэж завдсан Ник найз Ансэлын хүслээр төгсөх ангийн зусланд явах болсноор үйл явдал эхлэх бөгөөд зусланд очоод "эрдэнэсийг олох" тоглоомд бүгд орсноор нэгэн аймшигтай зүйл тохиолдог тухай өгүүлэх болно. Жич:тийм ч аймар биш бас та нарын д...