Περίληψη

26 2 0
                                    

Μια αγάπη, δύο καρδιές, διαφορετικά κοινωνικά στρώματα και δύο άνθρωποι που ποτέ δεν γνώρισαν τι θα πει αγάπη. Δύο άνθρωποι πληγωμένη, απογοητευμένη, που γνώρισαν μόνο την άσπλαχνη πλευρά της ζωής.

Εκείνος ένας πρίγκηπας που ποτέ δεν γνώρισε τι θα πει αγάπη ,γιατί κανένας δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να του το δείξει. Όλοι τον έβλεπαν σαν πορτοφόλι, τον εκμεταλλεύονταν. Πότε κάνεις δεν νοιάστηκε να δει μέσα στην καρδιά του να τον αποκρυπτογραφήσει. Ακόμα και οι ίδιοι του οι γονείς δεν τον νοιαζόταν για αυτόν ήταν τέρατα. Αφού δεν γνώριζε τι θα πει αγάπη την κορόιδευε και την αντικαθιστούσε με ποτά,one night stand και φτηνούς φίλους.

Εκείνη ένα ορφανό κορίτσι μεγαλωμένο από την αδελφή της μαμάς του. Στο σπίτι που μεγάλωσε δεν της φέρονταν καλά. Όλοι την εκμεταλλευόταν με όποιον τρόπο μπορούσαν. Δεν γνώρισε ποτέ τι θα πει μια ζεστή αγκαλιά γεμάτη αγάπη. Όμως ποια είχε σταματήσει και να την ονειρεύεται. Αυτοί οι άνθρωποι είχαν καταφέρει να την συντρίψουν να την κάνουν να ξεχάσει πως να ονειρεύεται να αγαπάει και τις έμαθαν πως να μισεί.

Μπορούν άραγε δύο τόσο σπασμένη και απογοητευμένη άνθρωποι να νικήσουν τους δαίμονες τους και να παλέψουν για αυτό που νιώθουν;;; Μπορούν να παλέψουν άραγε με τόσους παλιούς και νέους δαίμονες;;;

TEACH ME HOW TO LOVEWhere stories live. Discover now